Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

gesprek bjz

ik moet op gesprek bij bureau jeugdzorg. maar ik weet niet wat ik kan verwachten. kunnen jullie mij helpen. wat voor vragen gaan ze stellen? en hoe??

9 reacties

ligt eraan met welke reden je daar heen moet
welke reden
heey,
Ik zit zelf ook bij jeugdzorg en heb al veel gesprekjes gehad,
Maar om welke reden moet je er heen?
Maak jezelf niet zenuwachtig, dat is nergens voor nodig , ze zijn er om je te helpen, 
Als ze een keer bij je thuis komen voor een gesprekje ,, wordt dan ook niet zenuwachtig, 
Ik heb dit zelf wel, als ze bij me thuis komen dan heb ik altijd ineens hoofdpijn en dan vlak als ze wegzijn moet ik overgeven,
Dit komt omdat ik gewend was omdat als ze bij me kwamen dat ik dan in dat gezin weg moest,
Duss wees niet zenuwachtig.. ;p
Success ! <3

xxx
ik ben er nu nog niet geweest. ik moet erheen vanwege de scheiding van mn ouders.
Badge +17
Je moet je gewoon goed voorbereiden denk ik, dan komt het wel goed.
dan is het wel handig als ik weet wanneer ik moet. ik ben nu nog niet geweest.
het val best wel mee hoor ze gaan gewoonn vragen wat er is gebeurt en hoe je je daardoor voelt enzo
Badge +17
Als je niets verkeerds hebt gedaan, is het goed.
ik heb niks gedaan. mn ouders is het probleem. die maken teveel ruzie en zijn gaan scheiden. en ze willen dat ik nu laat weten wat ik wil.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen