Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

geld gestolen

• Anonymous
  • 0 reacties
overlaats is mijn kluisje gestolen , er zat een autosleutel in , huissleutel en meer als € 500 , het kluisje is mee weg mar het sleuteltje heb ik nog , wat moet ik nu doen ? ö

10 reacties

ai pijnlijk voor jou... politie waarschuwen het eerste wat ik zou doen... autosleutels vervangen en alle sloten van je huis vervangen... beter dat dan ze in breken he..
[quote]ai pijnlijk voor jou... politie waarschuwen het eerste wat ik zou doen... autosleutels vervangen en alle sloten van je huis vervangen... beter dat dan ze in breken huis he..
nja nou weet je , ik had namelijk een Ipad3 , even later was die ook weg , dus nu weten we niet meer wat we moeten doen he :c
ik zal naaar de polietie gaan
Melding - Politite.
Pff, waarom doen mensen dat he? ;c 

Gewoon naar de politie gaan, 
Succes ! xo 
POLITIE!!!!!
Hallo,

Aahw wat heftig!
Ik zou meteen de politie inschakelen!
Misschien kunnen ze ook kijkennaar sporen. Er kunnen ook verborgen camera's hangen op de plek en dan kijken naar de videobeelden daarvan.
Ik heb er zelf niet veel verstand van,maar ik zou de politie zeker inschakelen!

Lieve groetjes Rosa:o
Pfoe, klink niet best 😞 Snel de politie bellen en aangifte doen. Wellicht dat ze nog sporen ofzoeits kunnen vinden.
Het is meer dan een jaar geleden gebeurd, dus nee.. sporen zijn er niet meer.
Ai, dat is rot voor je!
Ik zou als allereerst maar aangifte gaan doen bij de politie en daarna alle sloten vervangen.
Maar waar is het eigenlijk gebeurt?
Op scholen hebben ze waarschijnlijk wel camera's ophangen en in bedrijven is dat vaak ook zo.
Succes ermee!

Reageer