Vraag

Ervaring graffiti

  • 1 September 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Hallo

Ik ben van plan binnenkort graffiti te spuiten, maar ik snap iets niet. Veel mensen zeggen dat de kans best groot is dat je wordt opgepakt enzo, maar hoezo is dat? Ik bedoel: ik zie zelden politie 's nachts rijden in mijn buurt, dus hoe zouden ze mij kunnen zien? En zelfs als andere mensen het zien en de politie bellen, ben ik toch al lang weg voordat de politie er is? Iemand ervaring met opgepakt worden bij graffiti?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hallo

Ik ben van plan binnenkort graffiti te spuiten, maar ik snap iets niet. Veel mensen zeggen dat de kans best groot is dat je wordt opgepakt enzo, maar hoezo is dat? Ik bedoel: ik zie zelden politie 's nachts rijden in mijn buurt, dus hoe zouden ze mij kunnen zien? En zelfs als andere mensen het zien en de politie bellen, ben ik toch al lang weg voordat de politie er is? Iemand ervaring met opgepakt worden bij graffiti?

yoooo leuk dat er meer graffers zijn op deze forum ikzelf doe graff net 2 weken en ik oefen nog met tags en throwies op papier enzo, er zijn legale plekken maar als het niet legaal is moet je wel opletten dat er geen cameras zijn, oh en doe het absoluut niet op treinen, te riskant en is gwn zwaar illegaal. succes met graff en hopelijk kom je ook eens in een crew. joe

 

 

 

 

onnodige quote verwijderd 


Ligt aan de spot. Ik kan hier niet teveel informatie geven maar je moest zeker wel oppassen. Meeste mensen die snachts rondlopen gaan echt niet bellen. 

Ik denk dat je beter te werk kunt gaan op een stuk spaanplaat in je achtertuin.
Met een beetje oefening kun je zo een kunstwerk achterlaten op de legale plaatsen.

Andermans eigendom of publieke plaatsen bespuiten is natuurlijk niet echt cool.
Jij laat vreemden jouw huis niet versieren met hun initialen, dus dan lijkt het mij ook zo gepast om dat zelf ook niet te doen.

Badge

Hii! Er zijn in sommige steden best veel plekken waar je wel gewoon legaal graffiti kan spuiten maar dat ligt aan waar je woont. 

 

Ik zou het eig niet doen (logisch, want he de wet en sh11t) dus zoek een plek waar je weet dat het kan. En als je dat niet kan vinden doe het dan met een groepje en gezichten bedekking. dan is de kans kleiner dat jij gepakt word ;)

 

groetjes, Fee_geenidee

Reageer