Vraag

belletje lellen


Badge

Hoi ik heet Ryan en heb een dag geleden belletje geleld en hij zegt we bellen de politie we gingen hard rennen maar ik durf niet meer daar te komen en ik weet niet hals ze echt hebben gebeld heb jij dit ook meegemaakt? Laat het me weten

 


10 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Niet meer belletje lellen hoor. Daar krijg ja alleen maar problemen mee en het is ook weer niet heel leuk.

Heey,

Haha, ik heb vroeger heel vaak belletje geleld:sweat_smile:

Soms dreigen mensen weleens de politie te bellen, vaak omdat ze het gewoon irritant vinden. Als je dan daar het niet meer doet, zal er niet veel aan de hand zijn. De politie zal wel betere dingen te doen hebben.

Je kunt maar beter dus wel op letten bij wie je het doet.. of toch maar niet doen:)

Groetjes,

Simply Me

 

Reputatie 6
Badge +12

Dat laatste is idd een goede tip...

Politie: Dus, belletje lellen

Jij: Ja meneer

Politie: Nou dan moet ik je meenemen naar de gevangenis

 

Nee dit gaat nooit gebeuren, ik heb wel ergere kattenkwaad uitgehaald. De “ik ga politie bellen” is gewoon om je beetje bang te maken. Zelfde als je zegt: “ik ga mn broer halen” of “mijn papa is politie agent”. Als de politie uberhaupt komt zullen ze maximaal naar je ouders gaan.

 

Maak je geen zorgen, maar doe het niet meer. Is erg vervelend, bij ons gaat de hond dan blaffen. En andere hebben weer een baby die aan het slapen is. Dus gewoon niet meer doen. En je kan gerust door de straat daar lopen.

Me beste vriendin heeft ooit wel eens belletje gelleld en heeft haar een nat lichaam bezorgd. We waren bij haar aan het zwemmen en ze zij ik ga belletje lellen dus ik ging maar op de rand van een geparkeerde cabrio zitten. Vervolgens belt ze aan ja zegt ze ik ben Jan de brandweer man wilt zien hoe hard ik rennen kan. Ja zegt die man is goed blijf maar even staan heeft die man een emmer met water over haar heen gegooid was zij blij dat ze een bikini aan had. Ik ben vervolgens in die cabrio gesukkeld van het lachen en heb ook per ongeluk nog in me broekje geplast van het lachen in die cabrio. Zij was zeik nat gelukkig was het warm buiten dus droogde ze zo weer op dus het kan ook anders lopen met belletje lellen.

Reputatie 2
Badge +3

nee joh maar niet doen belletje lellen

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Hoe oud ben je? (Niet stom bedoeld) Maar ik zou zoiezo niet gaan belletjelellen. Je krijgt er alleen maar problemen mee.

Groetjes!

Nooit doen  ik heb daar nog spijt van. Ik was dus in mijn jeugd erg geschrokken bij wie ik belletje trok was er pas iemand  dood gegaan en lag opgebaard in de woning. De mevrouw die huilend open deed zal ik nooit vergeten. Zo zie je maar  je kunt nooit weten wat er achter een deur zit waar je belt.

Reputatie 3
Badge

De politie zal niet veel doen, maar alsnog zou ik het niet doen. je kan er grote problemen mee krijgenn.

Badge

Hey, oh wat heb ik ook vaak belletje geleld zeg! Ja, ik heb het laatst nog gedaan met mijn nichtje en mijn zusje😅 Er was een vrouw die enorm boos werd, die zei dat ze de hele buurt ging bellen en dat ze allemaal naar ons zouden komen zoeken🤣 Wie geloofd dat nou… Tja, mijn nichtje en zusje dus… Helamaal in shock...😅 En ik ze 100 keer uitleggen dat die vrouw dat echt niet meent... Tja, beetje kattenkwaad uithalen he… Maar niet meer doen hoor, er zijn mensen die daar niet van gediend zijn namenlijk🤷.  En dat over de politie, niet geloven hoor, doen ze alleen om je bang te maken🤗.

Reageer