Zou ik gepest worden door mijn grote piemel?

  • 29 November 2017
  • 16 reacties
  • 3065 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb best wel een grote piemel ( 14cm stijf en 12cm omtrek). We gaan met school binnekort zwmmen en we gaan daar allemaal behalve meisjes in 1 grote kleedkamer maar als ze me piemel zien zullen ze me zeker pesten met dick pick ofzo. Wat moet ik doen? Of tips om zo snel mogelijk om te kleden? Idk?! Gewoon tips om te voorkomen dat iemand me grote piemel ziet. ( ps: ik en nog 2 jobgens zijn al aat puberen de rest van de klas nog niet ( we zijn met 19 jongen in de klas)

16 reacties

Hi Sam03,

je kunt je zwembroek al aandoen voordat je gaat zwemmen, dus als je je uitkleedt heb je m al aan en als je uit het zwembad komt kun je je handdoek om houden, in de wc omkleden of gewoon je onderbroek al klaarleggen en dan je zwembroek uit doen en met je piemel naar de muur staan.
Maar je hoeft je sws niet te schamen voor je piemel en ik denk dat je ook niet gelijk met een harde stijve rond zal lopen, toch? Je slappe is misschien ook wel iets groter dan die van de meeste klasgenoten, maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Hoe minder aandacht jij trekt, hoe minder het opvalt.

Groetjes,
M&M's
Bedankt ?
Lol 'groot'
Waarom zouden ze. Niemand let daarop denk ik. En btw, ik heb altijd een onderbroek onder mn zwembroek. In drenthe doen ze gekke dingen als ze zien da je geen onderbroek aan hebt
Badge +5
Ik neem aan dat je geen stijve hebt als je gaat zwemmen, dus ik denk dat je je zorgen maakt om niks. En daarbij (sorry) zo groot is ie nou ook weer niet....
Zoals hierboven eigenlijk al gezegd, je hebt lijkt mij ook geen stijve als je aan het zwemmen bent? Of is het bij jou zo dat je in het water gaat en dat die stijgt??.
En zoals (@Spr1ing) ook al zei, zo groot is die ook weer niet.

Daarnaast kun je altijd wat eerder stoppen meg zwemmen, of een handdoek voor je houden en dan zwembroek uit en onderbroek weer aan. Dat deden we bij ons allemaal wel, tot dat we in hokjes mochten, dus je kan ook een hokje opzoeken.

Gr:Mr.D
Bij ons op school is het dus zodat we in 1 grote kamer gaan omkleden (behalve met meisjes). mijn piemel is bijna altijd halfstijf (soms ook helemaal slap) en dat is best wel kut op sommige momenten?
Voor zo ver ik weet is een grote hebben juist legend en wil iedereen je doen lmao
Eendkip24

lol??
Ik vind dat Eendkip24 helemaal gelijk heeft iedereen zou zon grote piemel willen?
Ik ben het @eendkip24 mee eens. Wat ik tenminte altijd deed was dat ik mn handdoek omhield en daar onder mn onderbroek aandeed , zo zag niemand wat.
Ik hoop dat iets hebt aan mntip

XXXBingewatcher er
Hey,

Sorry dat ik het zeg maar 14cm stijf is niet groot voor je leeftijd.
Reputatie 1
Badge

hij is niet groot, hij is zelfs ondergemiddeld.

Badge

grote valt wel mee 

Tekst aangepast door Kindertelefoon

 

Badge

je snel aankleden . en niet er aan denken. dan wordt hij niet stijf en valt het wel allemaal mee.

Reputatie 2
Badge +3

praat er met je mentor over!

Reageer