Vraag

Zelfmoord

  • 17 August 2018
  • 42 reacties
  • 668 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen ik word al sinds me 5de gepest omdat ik lelijk ben en dik en lijk op een jongen niemand mag me of wil me iedereen laat me vallen en me ouders ook ik snij me zelf elke dag heel diep ik word gek van mezelf ik heb heel veel zelfmoord pogingen gedaan maar het lukt maar niet ik wou dat het stop kunnen jullie me helpen

42 reacties

Heyo,
Wat is dit verschrikkelijk om te lezen.

Kan jij hier met iemand over praten? Vrienden,familie,psycholoog/dokter of iemand van school?

Stop alsjeblieft met snijden het helpt je helemaal niks en zorgt alleen voor nare littekens, ik ben erg blij dat jou pogingen niet zijn gelukt want jou leven gaat beter worden en dan zul.je zelf inzien dat je blij bent dat je er nog bent.

Vind jij jezelf lelijk of andere?
Because everybody is beautiful in their own way.

Is er een reden dat je ouders zo tegen je doen? En kan je hier met hun over praten om dit op te lossen?

Ik hoop echt dat het beter word voor je en dat je geen zelfmoord gaat plegen.

Ronald
Me littekens zijn tot aan me bot maar vooral me ouders en de rest ik werd geboren met allemaal ziektes en moest dus tot me 5 de in het ziekenhuis liggen ik was zo blij dat ik naar huis mocht maar het werd een hel me ouders sloegen me alleen maar en deden me pijn me vader heeft me meerdere keren verkracht en ik was zo bang dat ik niet eens meer durfde te praten ik kwam heel vaak in het ziekenhuis omdat me ouders me mishandelde en verkrachten en sinds dien ben ik al klaar met me leven een vriendje heb ik niet omdat ik lelijk ben niemand wil me of mag me ?????
Neen alsjeblieft contact op met jeugdzorg wat je ouders doen is niet normaal.
I dont know you maar lelijk ben je niet, niemand is perfect
Ik vind me lelijk en anderen ook school heb ik niet echt gehad omdat ik werd gepest dus ging altijd verdrietig naar huis maar dat was nog niet zo erg toen ik thuis kwam had me vader me bij me keel gepakt en naar zolder gesleept ik werd vastgebonden en kreeg een doek om me hoofd ik had nooit een dag waarvan ik kon zeggen die wil ik over doen ik werd iedere dag opgesloten en kreeg alleen maar droog brood ik ben er gwn klaar mee
Dit is niet normaal, neem alsjeblieft contact op met politie wat je vader doet kan echt niet!
Heb ik al maar ze zeggen we moeten bewijs hebben het heeft allemaal geen zin meer ik pleeg nu wel gwn zelfmoord
Nee kimberly doe dat niet, er zijn betere oplossingen...
Ik ken je niet maar ik wil je wel leren kennen hoe kan ik je bereiken je lijkt me echt aardig ik heb nu tenminste 1 iemand die me steunt en daar ben ik blij mee
Veranderd ivm met forumregels
Ja kindertelefoon ik weet dat ik dit niet mag en wil graag met een van jullie moderators hier even over praten want er zit een hele grote reden achter die ik liever niet hier post.
Ik ga mijn nummer niet hierover geveb, mail me en dan krijg je wss me nummer...
Oke
Reactie aangepast want in strijd met forumregel 7 app me maar eventjes
Reputatie 3
Badge +8
129********@gmail.com

Not a smart move bud.
Gedaan
Heb binnen zie je daar
Daan ik weet dat het niet slim is daarom is dit ook een 2de mail adres waar ik bijna nooit opzit dus al zou iemand me nu onder willen spammen heb diegene er niks aan en daarnaast heb ik heek veel redenen om t te doen en heb dit ook afgewogen
Snap je niet
Reputatie 3
Badge +8
Ik bedoel meer voor je account op dit forum. Je was net zo lekker bezig.
Regels zijn er niet voor niets. Die situatie met je vriendin geeft jou geen vrijstelling tot deze regel..
Ik doe niet vervelend, vind het gewoon jammer.
Hoe bedoel je zo lekker bezig?... en ja ik weet het die regels zijn er met redenen, alleen waarom ik dit heb gedaan heeft ook vele redenen die ik niet even snel op t forum kan delen en het wel graag tegeb een moderator wil vertellen, als dit een verwijdering van me account betekent tja dat snap ik compleet aangezien ik ook tegen de regels jn ben gegaan
Reputatie 3
Badge +8
Dat je goed bezig was. Ik weet verder ook niet wat er gaat gebeuren, maar dat het geen verstandige zet was. Ik kan je wel vertellen dat je niet direct met een moderator zal kunnen spreken. Je kan enkel in het subforum van KT je verhaal kwijt (openbaar dus) aangezien er geen andere optie is.
Goed bezig? Ik hielp niet echt mensen ik kwam alleen maar met problemen en ik denk dat ij dan op een subforum t uitlef
Reputatie 3
Badge +8
Je hebt 134 reacties en die zijn zeker niet allemaal onder je eigen topics geplaatst. Ik vond dat je positief aanwezig was en behulpzaam probeerde te zijn. Het was enkel een compliment..
Je kan een mail sturen naar landelijk@kindertelefoon.nl. Ik weet niet 100% zeker of ik het goed heb opgeschreven. Maar kijk zo wel even.

Waarschijnlijk krijg je alleen een waarschuwing omdat je een regel hebt overtreden.

Daarnaast snap ik aan de ene kant dat je echt graag wilt helpen Ronald, maar ga je nu voor iedereen dan een mail aanmaken om ze te helpen? Er zijn vele mensen die ook ongeveer met dezelfde problemen te maken hebben.?

Ik ben het met @Daan eens dat je goed bezig was. En niet alleen op het forum zich zelf maar ook hier. Je biedt Kimberly vele opties die ze kan nemen. En dat is ook het enigste wat we zouden kunnen doen.

Nou ja, Daan was al duidelijk. Wel wil ik nog zeggen dat je nu wel je anonimiteit hebt weggegooid. Maar ik hoop dat het "waard" is.

Over Kimberly.
Ik hoop dat "Ronald" je kan helpen. Of dat je steun vind bij hem. Maar als je dit nog is overkomt of nog steeds weet dan dat je gewoon 112 kan bellen. Zorg er ook voor dat het nu stopt. En dat kan als je met 112 belt. Of zoals Ronald eerst goed zei. Praat met familie, vrienden, kennis, mentor, etc. Iemand in je eigen omgeving ten minste.

En "Ronald" woont neem ik aan vast niet in het zelfde dorp of stad. Dus of die jou dan per direct hulp kan geven? I don't think so.

Ik vind het geen goeie keuze die je nu neemt. Maar daar kan ik weinig aan doen. Ik blijf zeggen BEL 112.

Doe het en je bent van dit alles af!

^
Future
Ik vergooi mijn anonimiteit hier voor 1 persoon de rest heb nogsteeds een email adress zonder iets met eeen dom nummer en fake name...
Maar bedankt voor het complimenr en ik snap waarom jullie dit dom vinden van mij, ik heb deze keuze misschien te snel gemaakt maar ik accepteer de gevolgen want ik zit hier fout dus ik accepteer ook de straf ervan

Reageer