Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Meer hulp Meldknop.nl

Aliciaatje Auteur
Net nieuw
Reacties: 4

23 december 2017, 20:05

Hi...

Ik word gepest door kinderen uit mn wijk..
Ik zit nu te denken aan zelfmoord...
Die pesters prikken me met scherpe stokken, snijden me met glas en messen en ze schelden me uit. Dit doen ze alleen als ik alleen ben en zonder telefoon.

Wat kan ik doen?

Groetjes ...

Reacties (7)

• Anoniemsander
    Net nieuw
    Reacties: 6

23 december 2017, 20:28

Hoi
    Probeer je eerst en vooral de pesters te vermijden en zoek mensen ( een andere buurjongen) die bij jou kunnen staan zo gaan de pesters veel minder durven doen als je niet alleen staat,
  • KleineBambi
    Net nieuw
    Reacties: 6

23 december 2017, 22:11

Hoi Aliciaatje,
    Dat klinkt inderdaad echt rot. Heb je al geprobeerd het hierover te hebben met je ouders of iemand die je vertrouwd? Zo niet zou het wel heel erg kunnen helpen! Het is wel al goed dat je dit op het forum hebt geplaatst! Als je hier helemaal niet uit komt zou je altijd je ouders kunnen vragen om te praten met de ouders van de pesters of des noods om te verhuizen, zelfmoord hoeft hier echt geen oplossing voor te zijn! Veel succes!
    Bambi
  • panda.04
    Praat goed mee
    Reacties: 77

5 januari 2018, 00:06

ik heb ook zoiets gehad en wat je kan doen is naar de politie gaan dan word je wijk beter in de gaten gehouden en kunnen ze een waarschuwing krijgen dit hielp bij mij wel en geloof me zelfmoord is hiervoor geen oplossing

X. me
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 1976

13 januari 2018, 11:36

Hoi!

Dat is heel erg heftig wat ze doen! Dit moet stoppen. Kun je het aan je ouders vertellen? Of aan je mentor?

Die pesters gaan veel te ver. Je mag dit niet laten aanslepen. Zelfmoord is niet de oplossing, dat is het nooit. Jij bent het slachtoffer, en het zou zonde zijn dat jij uit het leven stapt omdat je gepest wordt. Je hebt niets misdaan, en je verdient een goed leven waarin je goed behandeld wordt.

Kun je het aan iemand vertellen?

Groetjes
    x
    Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly.
  • Mr.S
    Praat goed mee
    Reacties: 85

13 januari 2018, 21:09

Heey,

Als deze mensen uit je wijk dit soort dingen doen, is dat eigenlijk gewoon strafbaar. Praat is met je ouders, die moeten het zien want snijden en prikken met stokken valt op,( de plekken op je huid). En doe aangifte tegen deze jongens, dit kan ook anoniem, of bel met de politie. Dan komt er extra controle in de wijk.

Praat met meerdere mensen, je ouders, een familielid, of je mentor/ leerkracht. Deze mensen willen je heus wel helpen.

Zelfmoord is hier en nooit ergens de oplossing. Je wilt die mensen toch geen gelijk geven? Niet opgeven en heel veel sterkte!

Gr: Mr. S
    Making people happy, is not always the most important thing!
  • shrimpy
    Weet de weg
    Reacties: 16

14 januari 2018, 05:53

Politie werkt het beste!
  • Schattig meisje
    Weet de weg
    Reacties: 23

15 januari 2018, 18:59

Zeg tegen je ouders en neem dan altijd je tl mee

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided