Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

zelfmoord

• 12 januari 2015
  • 34 reacties
  • 2156 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

ik zie het niet meer zitten:(
 al mn hele leven word ik gepest:mad:al 19 keer heb ik in het ziekenhuis moeten liggen omdat ik zelfmoord heb geprobeert, ik snap wel waarom ze mij moeten hebben. ik ben ook gewoon een dik kut wijf, IK HEB GEEN ZELFVERTROUWEN MEER
ik precies ook had de mens al in m'n hand waarom laat niemand mij het doen ??
ik denk aan zelfmoord plegen
doe niet alsjebleift bel de kindertelefoon 
als je ouder bent heb je geen kut meer van ze je hoord niks meer van ze alles is beter dan dood hoezo dood wil nje dat je familie aan de je ouders OF JEZELF
De wereld is oneerlijk en hard,ik weet het.
maar schat: 
Let your smile chance the world, otherwise the world chance your smile.

Als je geen moment langer in deze wereld door wilt brengen is dat oke.
Ik weiger ook nog langer in deze wereld te leven, dat is normaal.
Dus ik probeer de wekend te veranderen. Beetje bij beetje.
En jij kan dat ook!
De mensen die gek genoeg waren om te geloven dat ze de wereld konden veranderen, waren de mensen die dat deden.

Dese wereld is, vind ik, zwaar klote.
Maar leg ik me daar bij neer? Tuurlijk niet!
En dat moet jij ook niet doen!

Kom op!
Laten we de wereld veranderen!
Samen kunnen we het! Ik weet het zeker!
Alleen ben ik waardeloos, samen kunnen we de verandering in deze wereld zijn!
Doe je met me mee?
Alsjeblieft?
wauw mooi gezegd
hoi mop,

pleeg geen zelfmoord, mensen die van je houden doe je daar heel veel pijn mee.
praat over je problemen!

kusjes
Y
Zelfmoord is nooit de beste optie, je doet er altijd mensen pijn mee heb ik gemerkt na mijn poging to zelfmoord.
Praten helpt echt schatje, wees sterk en pleeg geen zelfmoord
;
Stay alive frens
ik ken iemand die dat ook dacht diegene heeft het niet gedaan omdat ze is tegen gehouden nu lijkt er misschien geen uitgangspunt meer te zijn maar geloof me als je dit voor bij bent wacht je een leven vol plezier en geluk op je geloof me ik heb in dezelfde situatie gezeten
ik zie het niet meer zitten:(
 al mn hele leven word ik gepest:mad:al 19 keer heb ik in het ziekenhuis moeten liggen omdat ik zelfmoord heb geprobeert, ik snap wel waarom ze mij moeten hebben. ik ben ook gewoon een dik kut wijf, IK HEB GEEN ZELFVERTROUWEN MEER

ik ook maar pleeg geen zelfmoord en je bent geen dik kut wijf je bent gewoon uniek netzoals meerdere mensen en wij moeten adere unieke mensen helpen en de pesters bestrijden ik snap je ik ben 8 jaar lang gepest omdat ik niet knap was en slimmer was dan de rest mijn hoofd zit vol puisten ik bent te dun ik heb een gehoor probleem en ik heb geen vriendinnen mijn reden om hier nog te zijn waas mij hobby acteren dat is de eenigste plek waar ik mezelf kan zijn op het podium dansend en zingend

Reageer