Vraag

Word ik gepest of niet?

  • 17 March 2019
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik had 2 vriendinnen die wat veder van me wonen . Nou vonden ze het leuk om me met hun andere vriendinnen mij even lekker uit te schelden met dingen die mij heel erg diep raken. Het heeft me echt gekwetst. Daarna had ik gezegd dat ze me echt raakte en of ze ermee wou stoppen. Ze gingen door . Ze gingen schelden met kanker ik zij dat me opa dat heefd dus dat ze dat beter even niet konden zeggen ze gingen door. Nu gaan ze me elke dag uitschelden. En ze heefd een video ergens opstaan met mij samen die ze niet wild verwijderen ook als ik het vraag doet ze het niet. Nu vertrouwde ik haar eerst en heb ik me problemen aan haar verteld nu gaat ze zeggen dat ze het aan iedereen gaat vertellen en gaat ze zeggen dat ik altijd maar zeur over me leven.
( ik zit op dit moment niet lekker in me vel.)


Hel erg bedankt voor het lezen ik moest dit echt even kwijt !

6 reacties

Hey, Anoniempje,

Je vriendin pest je inderdaad, en ik zou niet weten waarom. Er zouden honderden redenen kunnen zijn waarom ze je opeens niet meer mogen. Ik zou zeggen dat je gewoon verder moet en het contact met ze verbreekt.

Staat die video op Youtube? In dat geval kun je de video melden aan de moderators van Youtube en dan zullen ze het voor je verwijderen.

Groetjes,
Geen_Naam
Heyy anoniempje

Super vervelend om te horen hoe je vriendinnen met je omgaan. Voor de video zal ik de video rapporteren om youtube. Dit is anoniem. Voor de rest is het best apart dat je vriendinnen je ineens gingen uitschelden. Is er iets in die tussentijd gebeurd? Heeft je vriendin iets meegemaakt? Als ik jou was zal ik het bespreken met haar of naar een docent gaan. Hopelijk heb je wat aan mijn advies.
Hoi anoniempje

Erg naar dat ze zo met je omgaan. Je wordt inderdaad gepest. Ik denk dat je met je mentor of iemand anders van school even moet gaan praten over dit filmpje en hoe ze tegen jou doen. Dit filmpje zal dan vast worden verwijdert en dan begrijpen die meiden misschien ook iets beter hoe je je voelt.

Groetjes,
Wasneeplus
Je vriendinnen pesten je inderdaad!
Een aantal oplossingen hiervoor zijn:

1: Persoonlijk gesprek met ze aangaan.
Probeer ervoor te zorgen dat je een gesprek kan hebben met ze zonder andere mensen in de buurt. Dit kan werken omdat ze dan geen reden hebben om “stoer” te doen.

2: Erover praten met iemand.
Dit kan een mentor zijn, maar natuurlijk ook een van je ouders of iemand anders die je in vertrouwen kan nemen en jou verder kan helpen.

3: Geen aandacht geven!
Dit is misschien de oplossing waarvoor je het minste moet ondernemen, maar deze kan echt heel goed werken. Het negeren! Hierdoor kunnen ze geen reactie uit jou krijgen en is de lol van het pesten er snel vanaf.

Ik hoop dat deze tips je een beetje verder helpen. Probeer vooral leuke nieuwe vrienden te vinden, want deze zijn natuurlijk niet zo gezellig. :)

Groetjes
S.
Dat kan je geen vriendin noemen want goede vriendinnen pesten elkaar niet ze zullen wel eens lachen om wat onnozel te doen maar dat zijn vrienden pesterijen gelijk oh een liefje kusje kusje en dat is wat anders dan als ze je uitschelden

Hoe gaat het nu met het pestgedrag?

-Dr8gon99

Reageer