Vraag

wordt gepest

  • 30 December 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er is een jongen en hij pest mij. Hij zegt altijd dat ik klein ben maar dat is helemaal niet zo. Ben namelijk een stevige 180cm maar hij noemt me ukkie omdat hij geboren is als reusmens en daarom maakt hij me altijd belachelijk en mijn gevoelens doen ervan pijn. Ik heb gevraagd of hij ermee op wilde houden maar dan zegt hij "fie fai fo fam wat ga je doen dan?" En dan stampt hij me op me Hooft. 

Ik wacht af op uw antwoorden

 

-Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon-


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hii Pogchamper

Ik snap wel dat het vervelend is als je ukkie word genoemd. Zelf heb ik ook een vriendin die kleiner is dan de rest en word daar soms ook mee gepest, maar wat zij doet is altijd positief blijven en negeert de reacties. Dat kan je misschien ook proberen om het te negeren, maar als dat ook niet lukt dan moet je wat Ik probeer je te helpen al zei ga naar iemand die je vertrouwd en vertel je gevoelens.

 

Lindsay✨

Badge

Hallo @Pogchamper,

Als het pesten toeneemt en er ook niet gestopt wordt na vragen zou ik als eerst overleggen met een vriend(in) wat zij zouden doen. 
 

Daarna als het niet stopt zou ik een docent, mentor, ouder of een ander vertrouwenspersoon inlichten over je situatie. Denk eraan: de oplossing ligt niet bij jou, jij doet niet iets fouts. Deze persoon moet stoppen met pesten. 
 

laat me weten hoe het gaat alsjeblieft.

 

~ Hopelijk helpende hand 

 

Reageer