Vraag

word ik gepest

  • 5 May 2020
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 13 jaar en ik heb een vraag en ik zit er een beetje mee. Op me basisschool sinds groep 6 lijkt het of ik gepest word maar ik weet het niet zeker. We hadden eens een opdracht over Taal. Die we in groepen van 2 moesten doen. Dus mijn juf ging naar een site groepjesmaker en voerde onze namen in. En de site ging toen groepjes maken van 2 we hadden 22 kinderen in de klas dus dat ging makkelijk. Maar telkens als we die groepjesmaker gingen doen vond ik het spannend. Want meestal als ik met iemand zit gaat hij/zij zuchten omdat hij/zij niet met mij samen willen werken. En dan zegt hij/zij tegen zijn vriend(innen) heb medelijde met me. En dan hebben ze ook medelijden met haar. En uiteindelijk moest ik de opdracht alleen maken omdat hij/zij niet wauw werken met mij. Dus ik ging naar de juf en zei dat en ze zei tegen de persoon eyy (naam van persoon) ga eens werken met (mijn naam) . Maar dat helpt nooit echt want 5 min later gaat ze weer verder met der vriend(innen) werken. En bijna elke pauze sta of zit ik altijd alleen buiten en zit ik tegen de muur te staren. En denk dan een beetje na of ik iets verkeerd doe. (Miss komt het omdat ik niet van voetbal hou of ben ik niet stoer genoeg) heb ik iets verkeerd gedaan? Maar wat wel fijn was dat een jongen naar mij toe kwam en zei. Wil je meespelen met mij. Maar een vriend kon ik hem niet echt noemen. Want na school spreek hij meer met andere kinderen dan met mij! 

 

 

In groep 7 en een half kwam een jongen in mijn klas die me op zich wel aardig leek. Ik dacht dat hij me wel aardig vond. Maar dat wist ik niet zeker. Ik wou hem eens vragen om af te spreken maar ik durfde dag simpelweg niet. Tot na nog 1 maand kwam hij naar mij toe na school. En vroeg wil jij afspreken. Ik was super blij en zei meteen JAAAA. Toen we daar aan kwamen in Zijn huis en zijn moeder deed open en zei hoi, wie ben jij. Ik zij mijn naam. En zij zei toen haar naam. Ik loop binnen en ik mocht bij hun lunchen ze gingen tosti's eten (ik vond dat lekker dus ik gezellig mee eten) toen kwam ik zijn 2 broeRs tegen en hun zeiden ook hoi (mijn naam)omdat ze mij hoorde toen ik zei tegen hun moeder wat mijn naam was. Na het lunchen gingen we naar boven gamen. Hij had een Xbox ik zelf had een Nintendo Switch. Dus ik wist niks van de Xbox we gingen eerst Minecraft spelen en we gingen huizen voor elkaar bouwen. En daarna gingen we fortnite spelen (wat ik nu niet meer doe) het was

ongeveer 5 uur en ik moest naar huis gaan en ik vond het een gezellige dag. Ik dacht dat ik eindelijk een (beste) vriend kreeg. Maar de rest van mijn schooljaar durfde ik het niet te vragen. Maar hij vroeg het ook niet meer ik Dacht dat ik iets verkeerd had gedaan toen. Maar we spraken elkaar nooit meer. Uitendelijk zat ik in eind groep 8 en sprak ik heb nooit meer. 

 

Ik wil ook eens weten of je alles kan vertellen aan je beste vriend daarom wil ik dat.

 

 

 

Ik zit er nog steeds mee! Dus een paar van mij vragen aan jullie 

 

 

1. Was dit pesten of was dit gewoon negeren 

 

 

2 wat moet ik doen om Socialer te worden En om te durven vragen of iemand wil afspreken 

 

3 denken jullie dat ik iets fout gedaan heb 

 

4 vertellen jullie alles aan je BFF 

 

5 hebben jullie dit ook gehad?

 

 

Groetjes mij😂

 

 

 

 


3 reacties

1. Was dit pesten of was dit gewoon negeren: Negeren.

 

 

2 wat moet ik doen om Socialer te worden En om te durven vragen of iemand wil afspreken: Misschien lid worden van een vereniging.

 

3 denken jullie dat ik iets fout gedaan heb: Nee

 

4 vertellen jullie alles aan je BFF: Nee

 

5 hebben jullie dit ook gehad?: Nee

-TheMightySlayer <3

Badge

Wil niemand mij helpen😭

Badge

Plss help mij en

 

PS ik ben een jongen

 

Reageer