Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

wij zijn dik, worden gepest en zoeken vrienden!

Toon eerste bericht

36 reacties

Hooi

ik las net ff alle reacties en jullie lijken me hartstikke aardig,
ik heb al gemaild, en ik zou graag mailvrienden willen waarmee je echt kan praten en niet dat ze je opeens niet meer leuk vinden door je uiterlijk (is mij er vaak overkomen)

ik hoop dat jullie op mn mail willen reageren 🙂
eh wil me er niet meebemoeien maar is dit niet beetje tegen de regeld?
Reputatie 3
Badge +4
Hoi nobodycareswho,

je hebt gelijk, het is niet de bedoeling dat er mailadressen worden uitgewisseld. Als mensen willen reageren op een berichtje dan kunnen ze dat doen door op dit forum een antwoord te schrijven.
Hier een linkje naar de forumregels : http://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/forumregels-kindertelefoon-3875/

Bedankt en groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Hey,
Ik werd vroeger ook heel erg gepest.
Ik had eigenlijk 1 vriendin, maar ik zat zelf in privé leven in de problemen en in de knoop
en ik wilde en durfde haar dat nooit te vertellen (nu nog niet) dus ze voelt niet echt als een supervriendin..
In principe was ik dus helemaal alleen. But I survived ^^
Ik heb nu wel heel veel vrienden, daar ben ik echt super blij om,
ik heb er veel tijd in gestoken om mijn sociale vaardigheden wat op te krikken :)
Naja, ik ben dus dik. Ik vind mezelf dik. mijn vrienden zeggen dat het wel meevalt.
Maar in principe ben ik iets van 12 kilo te zwaar en heb echt zo,n dikke buik :\
Ik werd daar dan niet om gepest. 
Wat ik niet echt snap is dat jullie nu met z,n 2en zijn en alsnog meer vrienden willen?
Jullie moeten blij zijn dat jullie elkaar hebben. Vrienden kun je niet zomaar opzoeken, wordt het gwn zomaar.
Het is niet zo van: 'Hey, wil je vrienden worden?' 'Ja hoor.'
en jullie vertrouwen gelijk elkaar en alles :p

groetjes, namen
well, here I am. ik ben grote vriendin, die met iedereen vriendin word, behalve met homo-haters. en mensen die ik niet mag- maar dat spreekt voorzich
Dan zijn jullie niet met zn 2'en maar met mij erbij 3!

Alleen wat is je Email?
Staat er niet
Let op!

Het is niet toegestaan om via dit forum privegegevens uit te wisselen, zoals je emailadres.

Groetjes Liz
Kindertelefoon
Hey, 

Oke dit komt heel vriendloos over. Maar we hebben maar weinig vrienden die ons echt begrijpen en daarom doen we het zo.
Eerst wat over onszelf. We zijn een jongen en een meisje van 14 jaar oud. We worden al langere tijd gepest omdat we dik zijn.
We willen wel graag nieuwe mensen ontmoeten om daar misschien ook vrienden mee te worden. Daarom gaan we soms wel eens op chatroulette.
Dat is opzich voor de lol maar stiekem hopen we wel dat we nieuwe mensen ontmoeten. We durfen onzelf nooit volledig te laten zien op de cam omdat we altijd weggeklikt worden (omdat we dus dik en lelijk zijn). Dat kwetst ons opzich best wel. Maarja wij zoeken dus eigenlijk mensen van ongeveer onze leeftijd
die het ook leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen die weten wat we doormaken of mensen niet oordelen op hun uiterlijk. Heb je hier belangstelling bij? Neem dan a.u.b. contact op met de volgende mail ;

Hey, 
nou kom ik heel vriendeloos over maar heb het zelfde probleem ik ben wat dikker en heb een kaak groei achterstand en overbeet dus lijkt het alsof ik haze tanden heb en word nochsteeds ondanks mijn beugel veel gepest en zou graag eens met jullie praten 🙂
ik word blij van praten met vrienden! daarom zoek ik ze ook 😉 want ik heb maar weinig echte vrienden

Hey,

Oke dit komt heel vriendloos over. Maar we hebben maar weinig vrienden die ons echt begrijpen en daarom doen we het zo.
Eerst wat over onszelf. We zijn een jongen en een meisje van 14 jaar oud. We worden al langere tijd gepest omdat we dik zijn.
We willen wel graag nieuwe mensen ontmoeten om daar misschien ook vrienden mee te worden. Daarom gaan we soms wel eens op chatroulette.
Dat is opzich voor de lol maar stiekem hopen we wel dat we nieuwe mensen ontmoeten. We durfen onzelf nooit volledig te laten zien op de cam omdat we altijd weggeklikt worden (omdat we dus dik en lelijk zijn). Dat kwetst ons opzich best wel. Maarja wij zoeken dus eigenlijk mensen van ongeveer onze leeftijd
die het ook leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen die weten wat we doormaken of mensen niet oordelen op hun uiterlijk. Heb je hier belangstelling bij? Neem dan a.u.b. contact op met de volgende mail ;

Is het wij of ik?
eyy jullie lijken me super aardig
ik wil wel vrienden zijn en ik ben vroeger ook
gepest en hij is nu mn beste vriend
p.s. Welke provinci woon je en hoe gaat het nu???
Veel sterkte 😉
ik herken het hele verhaal want ik ben nou ook niet de dunste en ik wil ook afvallen maar dat lukt nog niet zo goed maar er bestaan wel mensen op de wereld die het niet schelen hoe jullie eruit zien en ik ben er sowieso een van misschien kan ik tips geven als je vraagt waarover wordt zelf nu nog steeds gepest maar miscchien helpt het dan de tip die ik geef wel bij jullie

Reageer