Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

wij zijn dik, worden gepest en zoeken vrienden!

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, 

Oke dit komt heel vriendloos over. Maar we hebben maar weinig vrienden die ons echt begrijpen en daarom doen we het zo.
Eerst wat over onszelf. We zijn een jongen en een meisje van 14 jaar oud. We worden al langere tijd gepest omdat we dik zijn.
We willen wel graag nieuwe mensen ontmoeten om daar misschien ook vrienden mee te worden. Daarom gaan we soms wel eens op chatroulette.
Dat is opzich voor de lol maar stiekem hopen we wel dat we nieuwe mensen ontmoeten. We durfen onzelf nooit volledig te laten zien op de cam omdat we altijd weggeklikt worden (omdat we dus dik en lelijk zijn). Dat kwetst ons opzich best wel. Maarja wij zoeken dus eigenlijk mensen van ongeveer onze leeftijd
die het ook leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen die weten wat we doormaken of mensen niet oordelen op hun uiterlijk. Heb je hier belangstelling bij? Neem dan a.u.b. contact op met de volgende mail ;

36 reacties

wat bedoeld je precies met we zijn een jongen en een meisje?
we zijn met zn tweeen 🙂
bedoel je met zijn twee vrienden of met zijn twee mensen in 1 lichaam
nee echt met zijn 2en, 2 mensen. 
o gelukig nouw vertel eens wat meer over je probleem wat de pesters precies doen en zeggen 
nou dat heb ik al een beetje beschreven toch? ik ben het meisje trouwens ;p
maar ze noemen me gewoon dikzak of kankerdikke **** ofzo
zulke dingen die heel kwetsend zijn.  
en mijn vriend (geen verkering maar gewoon beste vriend) word vaak uitgescholden voor homo. 
Ik heb wel meerdere problemen gehad maar dat zet ik liever niet zo op dit forum nu.
hoeft ook niet maar door dat je word gepest voel veel pijn en haad denk ik ga je daarom meer eten en hoeveel weeg je precies als je het niet wilt zeggen maakt niet uit
dat weet ik niet precies en zeg ik liever ook niet
oke wat vind je leuk om te doen denk daar aan denk aan leuke dingen dat kan helpen
ik voeg je mail wel eff toe
ik word blij van praten met vrienden! daarom zoek ik ze ook 😉 want ik heb maar weinig echte vrienden
kijk even in de mail 

praten is inderdaad heel goed en gezond want je word er blij van soms dan
Eindelijk heb je gevonden :oo ;$$
Ik ben de andere van de 2 😳
Oké dan daar ben je
jupp hier ben ik ;$  en zoals je dus kon lezen ik word dus steeds voor homo uitgemaakt en dikke en bij mij in de klas vragen ze dus: Ben je homo? :: nee - JAWEL! 
En hoe voel je je nu
Naja blij dat er mensen of een mens is die normaal over ons kan praten zonder te beldigen als hij hoort dat we dik zijn c:
u er zijn heel veel dikke mensen kijk een naar de amerikanan die kunnen er wat van
Ja okee maar als er hier naja bij ons 2 in de regio woont word je meteen uitgelachen want hier lopen er in mijn ogen niet zoveel..
ok in welke provincie woon je dan precies
....,, soort zwart gat ;l
ja oke dat licht inderdaad heel ver van mij 
okee,, dat kan ;l
Denk als je boos bent aan leuke dingen

Reageer