Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Wat voor pesterijen bij emo's en waarom?

• 4 december 2013
  • 27 reacties
  • 1280 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hej ik vraag me al een tijtje af wat voor pesterrijen doen ze bij emo,s en wat doen ze en weet iemand waarom

27 reacties

mijn broer is emo en ik zelf nie maar hij is zelf gepest omdat hij heel bleek was
dat was alles dat ik weet
Ze snijden?
nee hoeft nie
mijn broer teminste wel
Ze worden gepest omdat ze zichzelf durven te zijn en jezelf zijn is raar voor de meeste. Het valt op als iemand anders is en sommige mensen willen vrienden maken door iemand te pesten.  Ik ben zelf ook gepest en ze zeiden tegen mij ook emo terwijl ik dat dus niet ben.. Mensen weten niet hoe ze met iets anders dan "normaal" om moeten gaan. 
Nee ze worden niet gepest omdat ze zich zelf willen zijn. Metalheads worden toch ook niet gepest? En volgensmij hebben die toch wel een redelijk aparte stijl.
Emo's worden vaak door mensen gezien als depressieve mensen die zichzelf het liefst pijn willen doen en zelfmoord willen plegen. Dit is helemaal niet zo. Veel mensen geven alleen die indruk. Emo is gewoon een alternatieve kledingstijl die over het algemeen niet wordt gewaardeerd door de gemiddelde mens. Naar mijn mening gaat deze samenleving helemaal nergens heen. Mensen worden al gehaat voordat ze überhaupt de kans hebben gekregen om te bewijzen dat het misschien wel heel aardige mensen zijn.
Het stereo type van een emo klopt niet. Emo is een kleding stijl. Meestal denkt iedereen dat emos depressief zij. En zichzelf snijden. Maar dat klopt niet 🙂
Deze reactie is in strijd met de forumregels
Ik ben zelf ook een beetje emo enz. Maar ik word nooit gepest ofz. Mensen vinden mij wel raar maarjha ik blijf mezelf en word niet zo een tutje dat bijna ieder meisje tegenwoordig is 😛
Emo's worden vaak door mensen gezien als depressieve mensen die zichzelf het liefst pijn willen doen en zelfmoord willen plegen. Dit is helemaal niet zo. Veel mensen geven alleen die indruk. Emo is gewoon een alternatieve kledingstijl die over het algemeen niet wordt gewaardeerd door de gemiddelde mens. Naar mijn mening gaat deze samenleving helemaal nergens heen. Mensen worden al gehaat voordat ze überhaupt de kans hebben gekregen om te bewijzen dat het misschien wel heel aardige mensen zijn.

Dit dus. Emo (emotioneel). Ik vond emo's altijd leuk om te zien. Niet dat ik er zelf een wilde worden maar ik snap die haat niet zo. 
Ik ben emo en ik wordt niet gepest soms kijken me ze raar aan. maar als ze vervelende dingen zeggen of er een rare opmerking over maken, dan doe ik express zo'n arrogant gezicht trekken en doe ik een hair-flip en steek ik mijn middelvinger op haha. 
Ze snijden?
uhm hjb ofzo jij weet er helemaal niets over. Emo is een kledingstijl en sommige mensen zijn emotioneel emo en die snijden zichzelf. 
op school zeggen zo ook altijd dat ik emo ben, terwijl ik en nie depresief ben enzo ik wil geen zelfmoord plegen enzo alles ik ben altijd kei vrolijk, alleen had een keer een foto van mn hond gefotoschopt in een vampier als pf gezet en ze noemde me emo, gekke mensen bij mij op school tssss
Hej gewoon info maar je moet niet depresief of je Snijdeb of zo om emo te zijn emo is gewoon kleding/muziek styl en ook leefstyl
ze pesten mensen of als je een vriendin hebt en je ligt er mee in ruzie meld ze het bij leerkrachten om je te pesten of ze lachen je uit met je littekens zelf ook al meegemaakt je roepen en schelden je uit of zeggen snij u enzo 
ik denk wel dat ze gepest worden omdat ze zichzelf durven zijn.
dat gebeurt bij zoveel mensen.
iedereen moet 'normaal' zijn.
en wat 'normaal' is word bepaald door je omgeving.
ik vind het super als mensen zichzelf durven zijn.
ey het licht er aan wat je onder emo ziet. ik snij mezelf, wordt wel gepest. maar ik loop rond in de nieuwste mode van coolcat. nee ik ben geen emo, emo is een stijl zoals gothic meer. depressie is meer wat je noemt snijden.
verkeerd gezecht. als je depressief ben KAN je je snijden. niet dat dat moet. maar dat zie ik eerder onder depressie staan dan onder emo, begrijp je?

Dit is gewoon verruit de beste reactie .. iedereen is gewoon gelijk . ookal heb je een andere kledingstijl ofzo, betekent niet direct dat je minder bent als de rest.
peace ¶-¦
heey   Te verlegen 
ik stuit me helemaal bij je aan 
mvg Kyraonice  :-)
iedereen word wel eens gepest en meestal is dat omdat ze anders zijn dan de rest van de mensen.
een 'emo' ziet er natuurlijk heel anders uit dan een 'normaal' persoon en het stereo type emo is heel erg verpest heel veel mensen denk dat emo's zich snijden. tuurlijk zijn er ook emo's die snijden maar iemand met blond haar en roze kleding kan zich ook snijden en dat maakt die gene nog geen emo.
dit beeld van emo's is gekomen omdat er in een ander land ( ik weet niet meer welk land) ze meeting houden voor 'emo's'' om dan ergens op straat te kunnen snijden en dat is natuurlijk belachelijk maar daar komt dus ook dat beeld van dat 'emo's' snijden. in nederland word ook meetings gehouden voor alternatieve mensen maar dit is natuurlijk zonder het snijden.
maar als iemand zwart haar heeft en zwarte kleding met velle kleurtjes draagt ofso ben je niet meteen een emo. emo is een kleding en muziek stijl hier kan je dingen van over nemen en leuk vinden maar dat maakt je nog geen 'emo' ik had die periode ook dat ik echt op een emo leek maar ik ben er geen 1.

eigenlijk slaat het gewoon nergens op om iemand te pesten want je bereikt er niks mee en dat weten we allemaal en toch blijven we het doen.
heey   Te verlegen 
ik stuit me helemaal bij je aan 
mvg Kyraonice  :-)

thanks .xxx
Schelden met emo moet ophouden! Een jongen uit een andere klas rodeelt over mij dat ik emo zou zijn omdat ik boos kijk. Maar ik ben geen emo ik kan er.toch ook niks aan doen dat ik boos kijk rot joch
Emo's worden snel gepest vanwege hun uiterlijk. Ook relateert iedereen emo's meteen aan snijden en zelfmoord, en daar spotten ze mee, terwijl lang niet alle emo's snijden. Verder weet ik het ook niet, ik vind het onzin.

Reageer