Vriendloos joch

• Anonymous
  • 0 reacties
Bij mij in de klas zit een "vriendloos" joch, iedereen pest hem wat kan ik doen?

12 reacties

Praat eens met je leraar of vertel het aan je ouders zo dat die er wat aan kunnen doen!
Heb ik al gedaan, maar het is en blijft nog steeds hetzelfde
Praat nog eens met je docent.
Als ze iets naar hem roepen zou je kunnen zeggen doe ff normaal. En zelf ook normaal doen dus niet mee lopen met die stomme pesters. 
Ja dat heb ik al gedaan maar dan lachen ze mij uit dat ik voor een sukkel opkom
wie niet wilt luisteren moet maar voelen toch? of heb ik het nou verkeerd?

maak gewoon vrienden met die joch en negeer die pesters en als ze te ver gaan dan zorg je gewoon ervoor dat ze de verkeerde persoon te pakken hebben ;) 
Je kan tegen je klasgenoten zeggen dat ze moeten stoppen. Maarja daar zijn de meeste mensen te zwak voor.
Heei

Ik zou nog een keer erover praten. Misschien helpt het dit keer wel. En probeer op te.komen voor die jongen. Dst betekent niet dat je gelijk best friends.met.hem moet.worden, maar als de pesters.iets tegen hem.zeggen en je hoort het, zeg er dan iets van.
Ik hoop dat het helpt

Xxx
Hoi,

Probeer vrienden te worden met die jongen zodat hij wat zekerheid heeft. Praat er verder over met je mentor en eventueel de ouders van de jogen als dat nodig is. Soms vertellen mensen die gepest worden dit namenlijk niet aan hun ouders.

Groetjes,
MeesterLabello
Misschien iedere keer met een andere leraar erover praten? En hopen dat degene dan wel aanpakt!
Kan je er misschien iets meer over vertellen?
Ik bedoel, pest je zelf mee? Of kijk je het toe? Want je noemt hem ook een ''vriendloos joch'', en dat klinkt niet erg aardig.
Dus aangezien je bijna geen info geeft ga ik er vanuit dat je zelf mee pest, dus stop daarmee en kom voor hem op.
Wees aardig tegen die jongen, en wie weet worden jullie wel vrienden.
Praat er misschien over met hem, of vraag advies aan je ouders/mentor/leraar.

xoxo, Mij.
zeg tegen ze of zij het leuk zouden vinden als je precies hetzelfde zou doen.

Reageer