Vraag

Vriendin wordt soort van gepest

• 2 May 2017
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het gaat dus over een vriendin van mij die ik nog net een paar maanden ken maar ze is best wel een goeie vriendin van me geworden , maar het probleem is dat heel veel mensen iets tegen haar hebben nou probeer ik me daar zo weinig mogelijk iets van aan te trekken maar ik merk dat ik dat best wel moeilijk vindt vandaag was ik met die vriendin buiten en we kwamen een meisje tegen waar ze dus ruzie mee had en dat meisje begon tegen haar te schreeuwen uit te schelden omdat mijn vriendin haar blijkbaar had uitgescholden zelf kende ik dat meisje ook dat mijn vriendin uitschold ik heb verder geen problemen met dat meisje ze doet gewoon aardig tegen mij maar dat meisje heeft dus vandaag mijn vriendin een klap tegen dr gezicht gegeven waar ik bij was maar ik heb nu zo'n grote schuldgevoel dat ik niks gedaan heb dat ik dr niet geholpen heb maar ik heb wel genoeg aan mn hoofd en ik kon problemen met dat meisje er echt niet bij hebben want dat is echt een bepaald type meisje ze slaat wanneer ze wil en best veel mensen zijn bang voor dr en als je ruzie met haar hebt heb je gelijk ruzie met best veel mensen maar ik weet nou niet echt wat ik tegen mn vriendin moet zeggen want ik kan het wel snappen dat ze me nu raar of bang ofzo vindt omdat ik der niet geholpen heb maar ze wordt eerlijk gezegd best veel gehaat en dat heb ik ook genegeerd en ik heb ook al ruzie met andere vriendinnen gehad omdat ik met haar om ga maar ik geef best veel om dr en ik laat dr daarom ook niet zomaar gaan en daarom probeer ik het te negeren maar weet iemand wat ik moet doen of zeggen tegen mn vriendin en of dat ik me schuldig moet voelen dat ik niks gedaan heb ? Wat zouden jullie doen

1 reactie

Heyhey, ik denk dat je het beste tegen je vriendin lan zeggen wat je in je bericht hier zegt, dat zal ze wel waarderen denk ik. En mss kun je hierover naar je mentor gaan??
xx me

Reageer