Vriendin wordt om mij gepest

  • 1 November 2011
  • 9 reacties
  • 1108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een probleem. ik ben er sinds vandaag achter dat mijn vriendin word gepest omdat ze met mij omgaat . Nu zegt ze ook nog dat dat de oorzaak is dat ze slechte cijfers haalt maar dat geloof ik niet. Nu wilt ze dus minder met mij omgaan en dat kan ik niet aan want zij is de einige vriendin om school die ik heb en nou weet ik dat ik ook niet moeders mooiste ben maar als ik die verhalen dan zo van haar hoor dan moet ik weer denken toen ik gepest werd op mijn vorige school en dat wil ik niet weer meemaken.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor ?????

Alsjeblieft ik heb het echt hard nodig anders ben ik helemaal alleen in de pauzes en daar kan ik al helemaal niet tegen door wat er vroeger is gebeurt en ik heb heel weinig vrienden http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/mad.png http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png

9 reacties

Aww wat rot voor je! Ik snap wel dat het heel moeilijk voor je is omdat je zo weinig vrienden hebt, maar dit meisje is waarschijnlijk geen echte vriendin dat ze minder met jou omgaat puur alleen om zichzelf. Dus je kan beter andere vrienden zoeken. Probeer bij andere kinderen te zitten in de les/pauzes, die je wel aardig lijken. Laat je vooral niet op je kop zitten door de pesters, die zijn het echt niet waard! En als het pesten echt te heftig wordt, moet je ervoor zorgen dat leraren gaan ingrijpen. (mentor)
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Laquilar heeft echt gelijk! probeer het gewoon, kweet zeker dat je snel nieuwe vrienden hebt 🙂
ik weet hoe je je voelt
ik haat het ook om alleen te zijn in de pauzes
maar bedenk gewoon dat iedereen maar een mens is
en dat ze helemaal niet zo raar naar je opkijken als je bij hun aan tafel gaat zitten
ik dacht eerst ook dat ik nooit vrienden zou maken, maar sinds
ik die grote stap heb genomen gaat het nu veel beter!
ik ben een stuk minder eenzaam


VEEL SUCCESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet wel hoe je je voelt zo een soort probleem had ik eerst ook.
mijn allebeste vriendin geloofde andere mensen dat ik over haar praatte terwijl dat niet waar was, en inplaats van dat ze eerst naar mij toe kwam om te vragen is dat waar, geloofde ze gelijk haterzz&praterzz.

ik heb geprobeert met haar te praten maar ze wou niks van mij horen, dus ik dacht stik der in..

en na een week fsoo kwam ze naar me toe en zij het spijt me.. ik moest naar jou luisteren enzo.

dus wat ik wil zeggen je moet zelfvertrouwen hebben, hoofd omhoog en schijt hebben want uiteindelijk zien ze wat ze hebben laten gaan en dan komen ze wel bij je terug..

EN NOOIT DE MOET OPGEVEN !!

sterkte...
en ook ik weet hoe je je voelt,
als zij je zomaar aat vallen is het geen echte vriendin, het klinkt heel hard maar het is zo.
probeer har uit je hoofd te zetten.
doe een keer iets nieuws aan en je haren in een ander kapsel en begin weer helemaal opneuw!
zo is het mij ook gelukt en ze stroomde op me af!
heel veel succes meid!
-xxx-
Als zij niet meer met jou wil omgaan om haar 'reputatie' , dan is ze geen echte vriendin en is ze jou al zeker niet waard.
Ik weet niet hoe jij bent, maar als je heel stil bent probeer wat meer te praten en grapjes te maken en mensen op te zoeken. Dan vind je zo nieuwe (en echte!) vrienden. ?
Ik weet half hoe je je voelt...
Ik heb ook een groepje en een paar worden gepest omdat ze met de ander omgaan.
Ga bij een buitenschoolse activiteit en maak nieuwe vrienden
Succes
xxx
Wat vreselijk!

ik vind dat je hier echt met iemand mee moet praten!
gewoon iemand die je kan vertrouwen bijv je ouders, mentor enz
je bent zoals je bent! je bent haar gewoon niet waard als ze zo over je denkt

verder heb ik niet echt wat te zeggen

Goodluck! je kan het 🙂
Veel suc6 nog!
(Btw tekst is verdwenen)

Reageer