Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vriendin wordt gepest

• 8 december 2015
  • 8 reacties
  • 270 Bekeken

Badge +1
Heey ik ben .....
Ik zit ben een vervelend probleempje.
Mijn vriendin word gepest

8 reacties

Xxanoniempjuh,

Als eerst hartelijk welkom op dit forum. Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt.
Ik zie maar 3 regels, ik heb idee dat ik nog wat mis. Kun je iets meer vertellen over je vriendin die gepest word? Dan kan ik je misschien wat beter helpen.

Ik hoor wel van je!
als je vriendin wordt gepest dat is niet leuk inderdaad je kan het beste het probleem omschrijven zodat we kunnen helpen natuurlijk is het niet fijn als je gepest wordt maar het beste is dat zij het gepest gewoon negeert. want dan hebben ze er op en duur geen lol meer aan en gaan ze stoppen met pesten.

groetjes,
dennis1044
Badge +1
Als eerste Bedankt

Als tweede... Mijn vriendin ... Komt uit een ander land en kinderen uit onze klas vinden dat om een of andere reden stom of vervelend ofzo... Ze zeggen daarom steeds "rot op naar dat kutland van je, ga daar lekker wonen, trut" dat is een beetje de openingszin... Daarna beginnen ze haar te duwen en als ik en nog een vriendin willen helpen beginnen ze ons ook uit te schelden. Ze slaan af en toe ook in het gezicht en dan zeggen ze dat het een ongelukje was tegen de leraren... Mijn vriendin haar vader komt oorspronkelijk uit Afganistan en haar moeder uit Nederland. Ze woont en is hier geboren dus ik snap de pesters ook niet. De pesters zijn vooral jongens, een beetje van die popie's maar het meidengroepje kan ook flink uitslaan tegen haar maar dat gaat vooral over haar kledingstijl... Ik hoop dat dit genoeg informatie is om mij te helpen
Badge +1
Xxanoniempjuh,

Als eerst hartelijk welkom op dit forum. Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt.
Ik zie maar 3 regels, ik heb idee dat ik nog wat mis. Kun je iets meer vertellen over je vriendin die gepest word? Dan kan ik je misschien wat beter helpen.

Ik hoor wel van je!

Trouwens ik heb een Ander bericht omdat deze mislukte met typen
Xxanoniempjuh,

Heftig om het verhaal te lezen. Pesters willen graag weten of het gelukt is om diegene een slecht gevoel te geven. Probeer de pesters dus volkomen te negeren. Zodra zij gaan merken dat jullie hun negeren vinden ze het pesten niet meer leuk en stoppen ze na een tijdje. Neem geen wraak, daardoor worden de problemen erger. Zoek de problemen niet op, dus vermijd situaties waar je gepest kunt worden. Gebruik humor, bijvoorbeeld: ik hoef in de zomer niet te zonnen, jullie moeten je best doen om net zo mooi te worden als ik. Loop weg. Als je weg loopt laat je zien dat je volwassener en sterker bent dan degene die jou en je vriendin lastig valt. Bedenk ook dat veel pesters pesten omdat ze onzeker zijn. Door te pesten krijgen ze een beter gevoel over zichzelf.

Praat er met iemand over die je vertrouwd bijvoorbeeld je ouders, docent, vertrouwenspersoon op school en voor je vriendin is het misschien een tip om een hulpverlener op te zoeken. Dit probleem is voor haar erg moeilijk en kan voor een trauma zorgen, dat wil niemand!

Heb ik je zo voldoende geholpen? Als je nog vragen hebt hoor ik het wel van je. Geef je vriendin maar een dikke knuffel van mij. Ze staat er niet alleen voor, ook al voelt dat voor haar wel zo!
dat ze uit een ander cultuur komt is alleen maar mooi als zij hier geboren is dan is het geen reden om haar te pesten en pesten is geen leuk iets daar krijgen andere mensen problemen mee ik heb er zelfs mensen mee verloren maar ja het kan gebeuren hij kon er niet mee leven daarom pesten kan een grote gevolgen hebben op mensen.

ik wil je als tip geven gewoon weg te lopen als er wat is en het te negeren want het is voor hun leuk maar voor de rest niet en als ze gepest wordt is nooit fijn. mensen als je hier op reageert lees wat er staat en ik hoop dat het een wijze les is.

STOP PESTEN NU! komen alleen maar ongelukken van bij de mensen die je pest en ga vooral niet uitdagen tegen de pesters of terug pesten want dan wordt het erger dan gewoon pesten.

groetjes,
dennis1044
Badge +1
Bedankt voor jullie hulp Annelyn en Dennis1044 ik zal er zeker wat mee doen
oke geen probleem als je met meer zit horen we het graag.

Reageer