Vraag

Vriendin is onaardig op school

  • 5 February 2019
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een vriendin die ik al twee jaar ken, en als we samen zijn, is ze super grappig en lief en de beste persoon ooit, maar zodra we op school zijn en ze met haar andere vriendinnen is, wordt ze tegen mij super onaardig, ze lacht me de hele tijd uit, bv om hoe ik ren tijdens gym, hoe ik eruit zie etc. soms ook als ik gewoon niks doe, dan kijkt ze naar me en gaat ze zitten lachen, hoe moet ik hiermee omgaan?😥

5 reacties

Beste jennyThephoeninx

je kan het beste dit bespreek baar maken met haar en de ouders/docenten.
dit is een haat liefde verhouding .
de ene keer is ze aardig als niemand er bij is en de andere keer haar vrienden bij zijn is ze onaardig.
ze kan jou ook misbruiken.

groetjes annoniempo
Hoi

Niet ok dat die vriendin bij momenten zo naar tegen je doet. Zoals annoniempo zei, is het goed om dit te bespreken. Maak je vriendin zich er maar bewust van dat ze je kwetst.

Hoe reageren haar vriendinnen, als ze iets gemeen over jou zegt?

Groetjes
Kenshin
Ze doet het alleen als haar vriendinnen in de buurt zijn.
Hoi

Dit is herkenbaar voor mij. Waarschijnlijk wil ze bij dr andere vriendinnen cool lijken en pest ze je daarom, ze is bang dat als ze het niet doet dat haar vriendinnen haar niet meer hoeven.
Het beste wat je denk ik kan doen is met haar praten en vragen waarom ze dit doet en of ze wil stoppen, anders denk ik dat het beter voor jou is om de vriendschap met haar te verbreken want jij verdient dit niet.
Khoop dat je er wat aan hebt.

Xx
Komen haar vriendinnen voor jou op? Vinden ze het ongemakkelijk als je vriendin zulke nare dingen zegt?

Groetjes
Kenshin

Reageer