Vraag

vragenlijst pesten

  • 15 February 2022
  • 31 reacties
  • 350 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

  1. ben je wel is gepest? Ja kort
  2. heb je ooit wel is iemand gepest? nee ik nooit
  3. hoelang ben je gepest?  half jaar in gr 6
  4. kwamen er mensen voor je op? ja na een tijdje , 2 jongens die nog steeds bff''s zijn
  5. wisten je ouders het? Nee
  6. wist je school het? ja
  7. wat deden ze eraan? de pesters zijn uit elkaar gehaald, 1 ging naar een andere school ( had zelf problemen thuis ook wel weer zielig)  de andere ging zich veel beter gedragen toen die ene weg was.
  8. wat gebeurde er? dat dus (zie 7)
  9. hoe is het gestopt?  zie 7
  10. wat deed je er tegen? ik ben behoorlijk weerbaar dus ik beet van me af.   maar ik ben blij dat het maar even was, ik ben liever in harmonie en liefde

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

hierbij de vragen:

 

  1. ben je wel is gepest? ja
  2. heb je ooit wel is iemand gepest? nee
  3. hoelang ben je gepest? vanaf klas 1 tot 3 (nog steeds dus)
  4. kwamen er mensen voor je op? nee
  5. wisten je ouders het? nee
  6. wist je school het? nee maar ik ga het misschien binnenkort aan mijn mentor vertellen
  7. wat deden ze eraan? /
  8. wat gebeurde er?  ze roddelen veel, sluiten me buiten, zetten me voor schud en lachen me uit, vragen ongemakkelijke en persoonlijke vragen, drukken mijn ipad steeds uit, aan mijn haar zitten, op mijn schouder tikken wanneer ze komen treiteren voor mijn aandacht, de deur tegenhouden zodat ik vast zat in de wc ruimte, gemene opmerkingen maken, foto’s van me maken en er is een filmpje waarin ze over mij roddelen en een meisje zei ooit door een discussie dat ik heel veel paracetamol moest nemen (daar moest ik heel hard om huilen omdat het mij gretriggerd had, aangezien ik al een keer een poging tot zelfmoord heb gedaan met een handvol paracetamol)
  9. hoe is het gestopt? het is nog niet gestopt
  10. wat deed je er tegen? niets want ik kwam eerst steeds voor mezelf op maar dat maakte ze alleen maar belachelijk dus toen werd ik steeds stiller en meer verlegen

 

Reputatie 7
Badge +19

Jammer dat er zo weinig mensen reageren

Reputatie 7
Badge +17
  1. ben je wel is gepest? ja 
  2. heb je ooit wel is iemand gepest? nee echt nooit
  3. hoelang ben je gepest? was kort, in begin dit schooljaar maar ik bijt van me af
  4. kwamen er mensen voor je op? ja zeker paar klasgenoten  omdat ze mij wat beter kennen
  5. wisten je ouders het? ja nu wel
  6. wist je school het? eerst niet later wel
  7. wat deden ze eraan? het ging vanzelf weer weg toen ik me niet liet uitlokken en nu ga ik mezelf “uitleggen”
  8. wat gebeurde er? ze vonden dat ik er raar uitzag ofzo, en meisjesachtig was en ik deed daar wel iets aan maar later dacht ik ben ik gek, ik ga niet veranderen.
  9. hoe is het gestopt? Door mezelf en ook de klasgenoten en doordat ik heel neutraal doe tegen die paar lui. Ze boeien me niet meer
  10. wat deed je er tegen? haha oh,  dat staat al bij 9. Ik doe gewoon zoals ik ben en ik probeer me minder snel te schamen.  En ik merkte dat ook veel van dat gevoel aan mezelf lag en dat anderen mij dan lang niet zo maf vonden als ik dacht (  2 van mijn topic gaan daar over )Grtz en liefs Julian X
Reputatie 7
Badge +19

hierbij de vragen:

 

  1. ben je wel is gepest?ja
  2. heb je ooit wel is iemand gepest?1 keer maar toen was ik peuter dus toen wist ik dat nog niet
  3. hoelang ben je gepest?het gaat nog door
  4. kwamen er mensen voor je op?nee alleen ik zelf en daar ben ik fel over
  5. wisten je ouders het?ja ze weten het
  6. wist je school het?ja
  7. wat deden ze eraan?we hebben meerdere keren gesprekken gehad met de klas
  8. wat gebeurde er?het is minder geworden
  9. hoe is het gestopt?het is nog niet helemaal gestopt
  10. wat deed je er tegen?negeren en of voor mezelf en anderen opnemen

liefs mij xx

Goede vragenlijst

hierbij de vragen:

 

  1. ben je wel is gepest? Ja
  2. heb je ooit wel is iemand gepest? Nooit
  3. hoelang ben je gepest? 2 jaar
  4. kwamen er mensen voor je op? Twee of zo
  5. wisten je ouders het? Nee
  6. wist je school het? Nee
  7. wat deden ze eraan?
  8. wat gebeurde er?
  9. hoe is het gestopt? Het is niet gestopt 
  10. wat deed je er tegen?

liefs mij xx

 

Reageer