..vragenlijst leer elkaar kennen..

  • 30 January 2021
  • 19 reacties
  • 234 Bekeken

Badge

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?                                                                                       2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?                                             3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)                                                                                                     5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                                           

7. Heb je broers of zussen?                                                                    8. Heb je een relatie?                                                                               

9. Heb je een beste vriend(in)?                                                            10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?

_____________________________

Keep your head up 🦋


19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?       13

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?     ik ben altijd bang dat mensen me eigenlijk haten                       

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? demigirlflux

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)  ik heb meerdere klachten die duiden op depressie en/of angststoornis                                                                                                   

5. Wat vind je leuk aan jezelf?  idk                                                       

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  mijn haar                                          

7. Heb je broers of zussen?  een broertje                                                                 

8. Heb je een relatie?        nee                                                                       

9. Heb je een beste vriend(in)?     ja maar die woont in Engeland                                                       

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?      bij elkaar

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

Badge

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?                                                                                       2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?                                             3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)                                                                                                     5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                                           

7. Heb je broers of zussen?                                                                    8. Heb je een relatie?                                                                               

9. Heb je een beste vriend(in)?                                                            10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?

_____________________________

Keep your head up 🦋

  1. 15 
  2. ja, mijn hoofd ( ik heb veel puisten )
  3. meisje
  4. nee
  5. dat ik veel om andere mensen geef
  6. ik ben soms te druk
  7. nee
  8. nee
  9. ja
  10. bij elkaar
Reputatie 1
Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?          14                                                                             2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?         ja, lichaam                                    3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)          nee                                                                                           5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         mn haar, mn gezicht, mn lengte

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                         mn lichaam hahah                  

7. Heb je broers of zussen?                              1 zusje                                      8. Heb je een relatie?        no man                                                                       

9. Heb je een beste vriend(in)?                   yes                                         10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? ze gaan scheiden

_____________________________

Keep your head up 🦋. thanks babe

 

Onnodige quotes verwijderd 

Hooi mag je hen ook invullen als het een beetje later is? 

1. Hoe oud ben je?  14                                                                  2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Ja, school

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Meisje 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen hoeft het niet)

5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                        Qua innerlijk Dat ik creatief ben o.a tekenen, knutselen, dichten dat soort dingetjes                          qua uiterlijk mn huidskleur, sproeten en haar        6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  Perfectionisme, niet tevreden zijn met werkhouding en knutselwerken                                       7. Heb je broers of zussen? Nee                                        8. Heb je een relatie?  Nee                                                      9. Heb je een beste vriend(in)?  Ik vind dat ik meerdere goeie vriendinnen heb. Ik heb aan 3 heel veel steun gehad  dit jaar                                              10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Gescheiden

-Mila-

_____________________________

Keep your head up 🦋

Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?      12                                                                                2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?     Ja eigenlijk over alles                                        3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Meisje

                                                                                              5. Wat vind je leuk aan jezelf?        Niets                                                 

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? Alles                                          

7. Heb je broers of zussen?       Ja een broertje                                                             8. Heb je een relatie?     Nee                                                                          

9. Heb je een beste vriend(in)?   Half                                                         10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Bij elkaar

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?  Ik ben 15 bijna 16 haha!                                                              

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?      Ja, mijn uiterlijk en  sommige houdingen van me.                               

 3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Meisje.

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)          Nee heb ik niet.                                        

 5. Wat vind je leuk aan jezelf?  Dat ik zo open en eerlijk ben.                                                       

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  Dat ik te veel overdenk met dingen.                                      

   7. Heb je broers of zussen?            1 broer.                                                      
8. Heb je een relatie?                       Nopee                                                       

9. Heb je een beste vriend(in)?             Uhm nee.                      

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Gescheiden 

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

 

  1. Hoe oud ben je: 14 jaar
  2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Op dit moment niet.
  3.  Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? Jongen.
  4.  Heb je een depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) Nee
  5. Wat vind je leuk aan jezelf: Dat ik zoveel van katten hou, het zijn gewoon lieve beestjes.
  6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?:  Het leven. 
  7. Heb je broers of zussen? 1 broer.
  8.  Heb je een relatie? Nee, dat is niet Coronaproof. Ik wil een relatie als Corona weg is. Dat ik dan geen 1.5 meter afstand van mijn vriendin hoef te bewaren (als ik een vriendin krijg).
  9. Heb je een beste vriend(in): Nope
  10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?: Gescheiden

-TheMightySlayer <3

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?  -  14                                                                                  

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?  -  Op dit moment niet echt. Soms twijfel ik wel aan mezelf, maar da’s minder geworden.                                   

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  -  Meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)  -  Geen officiële diagnose.     

5. Wat vind je leuk aan jezelf?  -  Dat ik erg spontaan, loyaal en eerlijk ben en weet wat mijn grenzen zijn.

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  -  Ik zit mezelf erg in de weg from time to time, ik ben mn eigen grootste vijand.                                   

7. Heb je broers of zussen?  -  Een broertje en een zusje.                                                                  

8. Heb je een relatie?  -  Ja :)                                                                               

9. Heb je een beste vriend(in)?  -  Yess                                                            

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?  -  Gescheiden

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

Reputatie 5
Badge +5

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je? 14                                                                       

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? niet echt ergens over                                  

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) nee                                              

5. Wat vind je leuk aan jezelf? me humor                                                    

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? dat ik soms best hard uit de hoek kan komen                                

7. Heb je broers of zussen? een klein broertje                                                            

 8. Heb je een relatie? nope                                           

9. Heb je een beste vriend(in)?     jazeker                                                       

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? gescheiden

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je?         

14                                                                             

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? 

Of ik wel de juiste gender ben of gewoon eerder een feminist.                                            

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?

Jonge van geslacht. 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)

Ja soms een beetje degressief over de wereld  want mensen mekaar zoveel pijn en haat bezorgen ….                  5. Wat vind je leuk aan jezelf?     

Niks                                                   

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? 

Ik kom licht in aanmerking met autisme heb daarvoor een attest                                          

7. Heb je broers of zussen?

                                                                    8. Heb je een relatie?                                                                               

 oudere zussen

9. Heb je een beste vriend(in)?                                                           

Neen geen ben van school verandert.

. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?

gesheiden

_____________________________

Reputatie 1
Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?          14                                                                             2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?         ja, lichaam                                    3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)          nee                                                                                           5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         mn haar, mn gezicht, mn lengte

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                         mn lichaam hahah                  

7. Heb je broers of zussen?                              1 zusje                                      8. Heb je een relatie?        no man                                                                       

9. Heb je een beste vriend(in)?                   yes                                         10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? ze gaan scheiden

_____________________________

Keep your head up 🦋. thanks babe

 

Wat erg dat je ouders gaan scheiden.

Heb je daar geen moeide me?

 Mijn ouders zijn ook gescheiden  maar als ik baby was dus is dat voor mij normaal en komen ze met elkaar nog redelijk goed overeen en zien elkaar nog…

Maar is dat voor jou niet moeilijk je bent toch al 14 jaar.

 

Reputatie 2
Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?    14                                                                                   2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?    Nee niet echt.                                         3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)            Nee                                                                                         5. Wat vind je leuk aan jezelf?     Dat ik creatief en muzikaal ben                                                    

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?     Dat ik niet goed leren kan                                      

7. Heb je broers of zussen?  Ja 2 broertjes en 3 zusjes ik ben de oudste met me ouders erbij zijn we met ze'n 8                                                                  8. Heb je een relatie?   Nop                                                                            

9. Heb je een beste vriend(in)?   Jammer genoeg niet                                                         10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Bij elkaar

_____________________________

Keep your head up 🦋

 

Badge

1. Hoe oud ben je?  18                                                              2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Ja, gevoelens en vertrouwen

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? Verlatingsangst (vreemdgaan)

5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                       Mijn innerlijk, Ik ben heel lief, leuk en heel erg zorgzaam voor anderen
6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  Uiterlijk (vooral door bril)                          7. Heb je broers of zussen? 1 zus                                     8. Heb je een relatie?  Nee                                                      9. Heb je een beste vriend(in)?  Ja maar eentje, al twijfel ik daar soms aan of het een vriend is omdat hij altijd te laat komt                      10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Bij elkaar, maar vaak met ruzie

Zoek heel graag nieuwe vrienden (meiden ga ik het meest mee om) om bevriend mee te worden

Badge

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?                           14                                                            2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?          nee nergens voor nodig doe judo dus daar heb ik veel zelfvertrouwen van gekregen                                   3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)            nee alleen bang voor de slipper van m’n moeder                                                                                         5. Wat vind je leuk aan jezelf?           weet niet of het egoistisch is maar heb best wel een behoorlijke sixpack en spierballen                                              

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?      m’n ADHD                                     

7. Heb je broers of zussen?                                      ja zusje                         

    8. Heb je een relatie?                        wel gehad maar momenteel niet                                                       

9. Heb je een beste vriend(in)?                    ja meerdere                                       

10. Zijn je ouders bij elkaar of  gescheiden?  bij elkaar

 

_____________________________

Keep your head up 🦋

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je?   13                                                                             

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? alles wat met mijn geslacht te maken heeft, en ik heb het gevoel dat iedereen me haat.                      

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? trans demiboy

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) depressie, mogelijk borderline persoonlijkheidsstoornis en social anxiety                                                                                    

5. Wat vind je leuk aan jezelf? uhm idk                                                         

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? Mijn lichaam, het feit dat ik altijd irritant ben                                   

7. Heb je broers of zussen? ja                                                                    

8. Heb je een relatie?  ja                                                                              

9. Heb je een beste vriend(in)?  niet echt                                                         

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? gescheiden

Reputatie 2
Badge +1

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je? 14                                                                                       

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?  mn stem, sproeten en mn persoonlijkheid                                    

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  jongen

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) er is niks gediagnosticeerd                               5. Wat vind je leuk aan jezelf? mn krullen                                                         

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? mn persoonlijkheid                                            

7. Heb je broers of zussen?  ja                                                       

8. Heb je een relatie?  no *cries softly*                                                                              

9. Heb je een beste vriend(in)? yep                                                            

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? bij elkaar

 

Reputatie 4
Badge +3

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar ook meteen helpen. Hoi Thesecretgirl2003! Ik ga deze vragenlijst beantwoorden, ziet er leuk uit!

1. Hoe oud ben je? Ik ben 12 jaar oud.                                                                                 

 2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? Nee, ik ben niet echt onzeker, alleen twijfel ik soms een beetje over mijn seksualiteit, soms denk ik dat ik ook op jongens val en dat ik dus misschien biseksueel ben.                                            

 3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender? Ik ben een jongen.

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan) Ik ben nooit depressief geweest en nu ook niet, maar door Corona kan ik veel minder leuke dingen doen en dat is juist waar ik van houd.                                                

5. Wat vind je leuk aan jezelf? Mijn karakter en ik ben ook heel trots op mijn lichaam.               

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? Dat vind ik altijd een lastige vraag, dus daar weet ik geen antwoord op.                                           

7. Heb je broers of zussen? Ja, ik ben de helft van een tweeling en ik heb ook nog een jonger broertje.                                                                    

8. Heb je een relatie? Niet meer, maar misschien binnenkort weer wel :wink:.                                    

9. Heb je een beste vriend(in)? Ja, ik heb een beste vriend en ook een beste vriendin.           

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Mijn ouders zijn gelukkig bij elkaar.

_____________________________

Keep your head up 🦋 Leuke vragenlijst, een keer wat ander dan die over seks.

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? ----- ik ben 13 jaar.                                                                        

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat? ----- ja, over best veel dingen, zoals mijn figuur (ik ben zegmaar LELIJK slank (sprietje of takje))                                   

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?----- Ik ben een meisje

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)-----  nee maar ik heb wel een beetje OCD (niet zo erg)                                                                          

5. Wat vind je leuk aan jezelf?-----   ik kan goed met mensen praten  en ik HOU van ballonnen (beetje weird)                                           

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf? -----  ik zit altijd te wiebelen, ik ben obsessed met de stomste dingen en zo kan ik nog wel heel veel dingen opnoemen :p                                  

7. Heb je broers of zussen? ----- Ja ik heb een klein zusje en een grote zus                                                                  

8. Heb je een relatie?-----nope, maar ik ken wel iemand die een crush op mij heeft lol                                                      

9. Heb je een beste vriend(in)? ----- Nee, ik heb alleen een extra zus (mijn bestie is als een zus voor me)                                                          

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden?----- bij elkaar al ongeveer 17 jaar

 

ik vond het leuk om dit in te vullen bye

Reputatie 3
Badge +3

vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen.

1. Hoe oud ben je?  13                                                                                      2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?  Ja, me lichaam en gedachtes over dat ik beter dood kan zijn want iedereen haat me toch                                           3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?  Ik ben een joch

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)       nee                                                                                              5. Wat vind je leuk aan jezelf? Me grapjes                                                         

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?     Uiterlijk                                      

7. Heb je broers of zussen?    Ja                                                                8. Heb je een relatie?       Ja                                                                        

9. Heb je een beste vriend(in)?   Ja                                                         10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? Bij elkaar

_____________________________

Keep your head up 🦋 thx jij ook

 

Reageer