Voor een ander opkomen

  • 28 November 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Ik peste eerst zelf, ik werd aangesproken door mijn mentor en ik ging nadenken. andere kinderen pesten hem nog steeds wel. ik wil graag voor hem opkomen, wat moet ik doen,??? ik wil graag de klas in 1 keer berijken.


3 reacties

Heyy

Heel de klas in 1 keer bereiken is moeilijk. Je kunt natuurlijk wel als je ziet dat jij nog eens gepest wordt ertussen komen. Dan heb je iig degene die pesten bereikt. En wees maar gerust, een pester die iemand verdedigd zal heel snel de ronde doen. Je kunt natuurlijk ook bij je mentor melden dat er nog steeds iemand gepest wordt.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben het eens met @Kaas123 het is lastig om iedereen in 1 keer te bereiken. Ik zou idd ook zeggen: ga naar je mentor om het te melden. Je kunt het bijvoorbeeld ook in de klassen groepsapp zetten? Dan bereik je wel heel de klas, maar ik zou het miss ook even met de gepeste persoon overleggen.

Misschien kan je voor de hele klas zeggen dat het je spijt datje gepest hebt. En dat je het heel stom vind en niet goed om te doen. Dit kan je in een mentoruur doen in overleg met je mentor.

Reageer