vies aankijken, niet mee willen doen ! HELP ME

• 17 May 2015
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey 😞 ben summer,

ik voel me de laatste tijd heel triest en niet gewild. Op mijn school zijn namelijk wel in  elke 2de klas (zit ook inde tweede) meisjes die me viez aankijken of als ik aankom gaan ze fluister. Ik heb zo nooit van mijn leven gesproken. Ik snap mischien wel waarom ze dit doen (lang verhaal) maar het is echt niet leuk. Ik durf niet meer in me eentje langs ze te lopen of door de school. Ze blijven maar kijken en fluisteren. soms zelf wijzen. Dit is natuurlijk niet echt pesten maaar ik voel me er rot door.Aankomende dinsdag is er een basketball toernooi bij ons op school. En ik en me team (miejses uit mijn klas) moeten tegen al die groepjes die me vies aankijken. Ik wil echt niet gaan dinsdag . ik heb geen zin om 10 min lang tegen hun te spelen. Ik heb wel een paar dingen tegen in me hoofd. Me been breken of enkel zwaar kneusen of spijbelen...weten jullie iets zodat ik niet hoef te komen , ik ben ook nog eens hartsikke slecht in basketbal. Dus heeft een van jullie tips zodat ik niet hoef te komen om iets zodat dit stopt. Naar de mentor gaan is ook geen optie

alvast bedankt

xoxo

😞

9 reacties

help, ik ben radeloos 😞
Heei summer

Wwt vervelend dat je je.zo voelt!
Waarom doen ze het dan?
Kan je toch proberen erover praten met je.mentor?

Ik denk dat ondanks.ze.je vies aankijken enzo je toch het beste daarnaartoe kan gaan. Zo laat je zien dat het je eigenlijk geen hol interesseert ( misscjien doet het dat je juist wel, maar dat hoeven hun toch niet te.weten)

breek niet expres.je been/ kneus je enkel niet expres. Dat is het echt niet waard !!! spijbelen zou ik ook niet doen, dan krijgen de.andere meiden hun zin, dat wil je toch niet??

Succes
Xxx .WannaBeLoved.
Je moet wel naar dat basketbal toernooi gaan. Ook gewoon omdat je niet bang moet worden voor die meiden. Je kan ze ook gewoon een keer vragen waarom ze zo doen als je langsloopt. En als je dan een antwoord krijgt dat ze je lelijk vinden ofzo dan kun je gewoon naar een docent opstappen, want dan us het echt pesten. Eigenlijk pesten ze je nu al, want jij voelt je er rot door en dat mag niet. Maar ga sowieso niet spijbelen ofzo want daar krijg je spijt van. En als je er echt heel erg tegenop ziet dan kun je altijd nog praten met een docent die daar leiding geeft ofzo.
Ik hoop een beetje geholpen te hebben
Iemandmens
jullie hebben gelijk!  Ik denk dat ik naar me mentor ga. En ook ga basketballen.  Mischien stap ik wel op ze af als ik dat durf....
ik laat me zeker niet bang maken

WEL MEGA BEDANKT VOOR JULLIE HULP!

Xoxoo

🙂
Heei
Goedzo!!"

en veel pleziet met basketballen!!!
xxx
dankjewel <3

xoxo
Hoi

vooral neit laaten bang maaken door zulke zielige meisjes,
en zeker weeten gaan basketballen, want je moet je egt neit klein laaten maaken door hun!!!!
hun zijn egt neit beeter dan jou!
en je zegt het is geen pesten maar vaak zien mentors dit wel als pesten dus dan wort er zeker wat aangedaan.
Lekker jezelf blijven en niks van hun aantrekken(ik maak het namelik ook wel mee)
su6!!!
hey ,ik ben toch niet gegaann
en nadat ik niet kwam is het
veel erger geworden

xoxo summer
ga ermee naar je mentor

Reageer