vernederd op een spel

  • 10 June 2022
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Dit klinkt waarschijnlijk heel kinderachtig, maar ik moest mijn tranen inhouden toen ik de laatste opmerking kreeg. Ik speel al HayDay sinds ik me kan herinneren, doordat mijn moeder en mijn tante dit speelde. Ik ben toen mijn account kwijtgeraakt op level 37 en een paar jaar gestopt en ik ben dit schooljaar weer begonnen omdat al mijn vriendinnen het speelden, nu zit ik op level 39. Ik word vrolijk van het spel en ik speel het bijna dagelijks wel een keer. Een tijdje geleden heb ik me aangesloten bij een buurt die goed was. Maar ik kreeg vorige week met vreselijke etterbakken te maken. 

Het ging als volgt

Er zijn “taken” die je kan nemen, maar als je nog een taak geselecteerd hebt, word er vaak in de chat verzocht of de volgende taak die je wil kan blijven voor je (vragen of niemand die wil pakken dus) 

Ik had er ook eentje in de chat geclaimt, maar toen was hij weg. 

Ik: wie heeft mijn taak gepikt?

Persoon 1: ik

Ik: niet doen

Ik: die taken moet je houden

Even later kreeg ik de volle laag van persoon 1, voor hetzelfde, behalve dan dat ik zijn taak niet had gepikt en hij ook niks had geclaimt.

Persoon 1: Wie heeft mijn gepikt

Persoon 1: pastel?

Persoon 2: pastel geen taken afpakken

Ik: ik heb je taak niet, mijn taken zijn op

Persoon 1: dat had je wel… ik ben nu boos op je

Persoon 1: niet weer doen

Ik: welke taak dan

Ik: toen ik vroeg wie mijn taak heeft zei je dat jij hem had ik heb daarna geen van jouw gepakt

Ik: je hebt ook helemaal niets gezegd over “jouw” taken 

Persoon 2: pastel doe niet zo super irritant

Dat was dus de eerste keer dat ik belazerd werd… 

Tweede keer was toen persoon 3 voor de tweede keer drammerig en chagrijnig deed omdat ik offline was. De tweede keer was die niet boos, maar de eerste keer wel, alleen maar omdat ik niet online was;,,,

Ik: iemand 1x bijl en 1x zaag?

Persoon 3: pastel ik heb

Persoon 3: kom maar

Persoon 3: pastel kom je

Persoon 3: pastel?

Ik: zeg (persoon 3) ik ben niet 24/7 online he

Persoon 1: dan hoef je niet zo onbeschoft te reageren… wanneer iemand je wat wil geven…

Ik: ik niet, (persoon 3) word hier boos als ik niet reageer, maar ik heb niet altijd tijd voor hayday

Persoon 2: pastel jij zit echt met iedereen ruzie te maken wees gewoon dankbaar…

Ik: alleen met (persoon 1) omdat die steeds zo stom doet tegen mij, niet iedereen

 

Toen begon ik me al slecht te voelen rond deze mensen, maar net zojuist is het al helemaal oneerlijk…

Ik: heeft iemand 3 zagen

Persoon 4: ik wel pastel

Ik: ben ze niet meer nodig

Persoon 5: pastel rot op

Ik: ?

Ik: :/

Ik: ik zei alleen dat ik ze niet meer nodig ben

 

Dat was alles. Ik weet niet wat er nog allemaal gezegd gaat worden, of iemand er nog op reageert, maar ik word steeds neer gezet als de etterbak, terwijl ik niks lelijk bedoel, en met namens persoon 1 lokt mij steeds in het hokje van een slecht persoon en hij is volgens mijn ervaring de grootste boosdoener…

Ik wil ook niet uit de buurt want hij is goed en ik ben bang dat als ik er uit ga dat ze achter mijn rug om gaan lullen.

 

Update: Ik heb persoon 5 gerapporteerd, maar dat kreeg je in de chat te zien als “(persoon 5) is gerapporteerd” en dat wist ik niet. Daarna zag ik “pastel is gerapporteerd” en zei persoon 5 “waarom doe je dat pastel”.  Toen zei ik “ “pastel rot op” waarom denk je, (persoon 5)”. Toen verscheen er een bericht van persoon 5 met allemaal “ * “ achter elkaar dus ik ga er vanuit dat ze iets totaal onacceptabel heeft gezegd. Meteen daarna zei ze “huil even” en ik heb gezegd “kap gewoon eens met gemeen doen ik heb niks verkeerds gezegd”


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vervelend voor je, ik zou deze buurt leaven en een andere zoeken want het klinkt niet alsof je hier meer positiviteit uithaald dan negativiteiy

Hoi

Dankjewel

Maar iedereen die me dwars heeft gezeten is er allemaal uit gegaan. Ik zit dus nu goed in de buurt

Reputatie 7
Badge +7

Update 2: persoon 4 bleef aardig tegen mij en negeerde wat er zojuist gebeurt is. Toen zag ik in de chat dat ik door iemand anders nog 1x gerapporteerd ben en persoon 5 wel 5x gerapporteerd is, niet door mij, want blijkbaar kan je maar 1x rapporteren, dus 5 mensen hebben persoon 5 gerapporteerd.

Reputatie 7
Badge +7

Update 3: persoon 5 werd tot mute gerapporteerd en is daardoor uit de buurt gegaan. Toen kreeg ik ruzie met persoon 2 en die is nu offline, kreeg ik verder ruzie met iemand die ging bemoeien dat nu persoon 6 zal zijn. toen werd ik door persoon 2 tm 6 gerapporteerd dus heb ik ook 24u mute. Maar ik blijf nog in de buurt. Persoon 6 is ook al achter elkaar gerapporteerd en blijft brutaal dus die zal nu ook moeten uitkijken voor mute.

Badge

Vervelend voor je, ik zou deze buurt leaven en een andere zoeken want het klinkt niet alsof je hier meer positiviteit uithaald dan negativiteiy

Reageer