Verliefde jongen, heb al vriendje....<3

  • 6 February 2013
  • 4 reacties
  • 650 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er is al 3 jaar een jongen die smoor op mij is...
Maar ik heb al een vriedje en vind het lullig om nee te zeggen tegen die jongen...
Help ben echt in de warr....
Xx

4 reacties

Er is al 3 jaar een jongen die smoor op mij is...
Maar ik heb al een vriedje en vind het lullig om nee te zeggen tegen die jongen...
Help ben echt in de warr....
Xx
Haai :)

Ik vind ten eerste dat je van meerdere mensen kunt houden. Liefde is nooit op. Als jij die andere jongen leuk vind, praat er dan over met je vriendje. Misschien vind hij het helemaal niet erg dat je nog iemand leuk vind. Jij bent niet zijn bezit en andersom ook niet.

Suc6 :)

x Mij
Geil toch xD
jammer dat je voor een keuze staat!

ik zou zeggen denk goed na!

ben je bereid om t met je vriendje uit te maken voor een ander uit medelijden?

neem nooit met iemand omdat je het zielig vindt, uiteindelijk kom je erachter dat je niet de vriendin bent van je vriendje maar zn moeder
omdat je hem zo zielig vind.

vind jij hem ook leuk en is t niet omdat hij zo zielig is dan zou ik toch echt naar de betrouwbaarste gaan! de gene die je echt gelukkig maakt! en omdat je met je vriend een relatie hebt moet je kijken naar de mooie momenten met hem en niet naar de ruzies!

ook zou je niet naar de andere jongen moeten gaan omdat je t ff niet meer ziet zitten met je huidige vriend! dat wilt soms ook nog een een factor spelen!

volg je hart! maar luister ook naar je verstand!

suc6 xx
Er is al 3 jaar een jongen die smoor op mij is...
Maar ik heb al een vriedje en vind het lullig om nee te zeggen tegen die jongen...
Help ben echt in de warr....
Xx


WoW Nice!!......

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen... ??
Mij lukt het geeneens 1 vriendin te krijgen
(BTW I'm À Boy xD ??

Reageer