Vraag

Uitgescholden omdat ik chinees ben

  • 29 May 2018
  • 6 reacties
  • 500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat moet ik doen? Ze worden meerdere keren aangesproken maar het gaat door.
Optie 1
Hun tanden eruit slaan
Optie 2
Niks doen en afwachten
Optie 3
Naar leraren toe die toch niks doen

6 reacties

geen van die drie.
optie 4
je vader heeft er vast wel iets voor over om die rotkinderen en hun ouders er op aan te spreken.
Hoi!

Zoals @ItzzJustMe zei kan je ouders erbij betrekken nuttig zijn. Nu gaat school er misschien makkelijk over, maar als ouders van zich laten horen, schrikken ze vaak wakker.

Met wraak heeft nog nooit iemand iets zinnigs bereikt. Dit laten doorgaan gaat je ongelukkig maken. Je ouders of iemand met invloed met de schoolleiding laten praten, zodat die doeltreffende actie ondernemen, lijkt me een goede optie.

Groetjes
x
Hey, ik zou ze lekker negeren als ik jou was. Als het te ver gaat zou ik je mentor inlichten hierover. Ookal ben je chinees dat is geen reden om je te pesten. Jij kan daar niks aan doen. Zei kunnen wel iets doen aan het pesten. Enigste wat jij kan doen is naar de mentor of ze negeren. Je weet toch beter als hun.
Geen één van die opties zijn slim. Ik zou als ik jou was inderdaad negeren. Ik weet het is heel vervelend heb er zelf ook ervaring mee gehad, maar dat is het beste dan stopt het meestal vanzelf wel. Zo niet naar een docent stappen die je vertrouwd. Echt stom dat je om je uiterlijk gepest wordt. Ik heb het wel vaker gehoord dat Chinezen gepest worden vanwege hun ogen enzo en nog meer. Ik hoop dat het beter is gegaan.

Reageer