Uhm, ik weet geen titel voor dit

  • 19 January 2020
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aye kiddo's, 

Als eerst wil ik even duidelijk maken dat ik niet gepest word, maar ik denk dat dit bericht het dichtst bij dat subforum in de buurt komt. Ook is dit topic is niet belangrijk is voor iedereen. Dit topic is alleen belangrijk voor de mensen die ik persoonlijk ken die er op de een of andere manier achter zijn gekomen dat dit mijn account is:

Toen ik dit account begon, beheerde ik het samen met een ander meisje. Ik weet niet zeker of dit mag of niet, maar dat maakt voor mijn verhaal even niet uit. Dit meisje is maand of twee ook weer uitgelogd, omdat we besloten dat het veel handiger was als we allebei ons eigen account hadden. De topics die op dit account staan (wat er nu twee zijn over cupmaten enzo), zijn dus niet van mij, maar van haar.  Dus, voor de mensen die erachter zijn gekomen dat dit mijn account is: dit heb ik niet zelf geschreven. Ik vind niet 'te grote' heb. Ik was niet degene die benieuwd was naar de cupmaten van anderen. Het zou fijn zijn als jullie me nu met rust kunnen laten en respecteren dan ik het leuk vind om mensen op deze manier te kunnen helpen (althans, dat probeer ik).  

Xx

P.S. Stel dat iemand van de Kindertelefoon dit ziet; sorry als het niet mocht dat dit account eerst door twee meiden beheerd werd (nu dus gewoon door één iemand). Hopelijk mag ik mijn account wel gewoon houden en heeft dit verder geen consequenties.


2 reacties

Reputatie 1
Badge

:kissing_heart::heart:

Hey Bloempje

 

Ik hoop dat je verder niet in vervelende situaties terecht komt met deze accountkwestie, en dat je vriendin en jij gewoon gezellig online blijven komen op het forum, elk met jullie eigen account dan :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer