Stemmen in hoofd door pesten

  • 8 May 2018
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Ik ben heel erg gepest, met uitlachen, uitschelden en ze zeiden zelfs dat ik voor een trein moest springen en een eind aan mijn leven moest maken, daarbij kwam dat mijn opa is overleden en mijn tante in het ziekenhuis kwam te liggen. Dus dit was een hele moeilijke tijd. Maar ik blijf de stemmen horen die zeggen dat ik een eind aan mijn leven moet maken. Ik word er helemaal gek van. Er is 1 ding wat de stemmen tegenhoudt en dat is wanneer ik luister naar muziek. Ik loop overdag altijd rond met een ‘neppe’ glimlach en ‘savonds barst ik in huilen uit, omdat ik het niet meer aan kan.
Heeft iemand hier ook last van?

6 reacties

Ga naar een prof denk aan een psygiator ofz die kan helpen ik heb zelf ook veel meegemaakt maar jezelf dood maken is eigk nooit een oplossing
Ik ben zelf nooit gepest, maar ik weet wel hoe het is om zulke gedachtes te hebben.
Ik raad je aan om met iemand te gaan praten bijvoorbeeld je ouders, je mentor of een andere docent die je vertrouwt.
Maar als dit geen optie is zou ik een proffesionial zoeken, of praat met iemand van hier de kindertelefoon.

Maar pleeg geen zelfmoord, mensen die pesten zoeken gewoon een persoon om zichzelf op uit leven.
Helaas hebben ze jou gekozen. Maar dat neemt niet weg dat ondanks wat zij tegen je zeggen je zelfmoord moet plegen.
Het lijkt misschien niet altijd zo maar er zijn echt mensen die om jou geven die jou helpen en niet naar beneden halen voor hij eigen plezier. Houd deze mensen goed bij! En laat je niet naar beneden halen de mensen die je pesten ze zijn het niet waard om je druk over te maken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Succes en je kunt dit! Je komt hier wel overheen.
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

De mensen die mij hebben gepest zeiden dat ik dat moest doen, dus die stemmen hoor ik dagelijks. Zelf zit ik er absoluut niet aan te denken om een eind aan mijn leven te maken, want ik heb ook leuke momenten. Alleen ik word langzaam gek van die stemmen.. Maar dankjewel voor je reactie!!
Misschien kan je er met mensen over praten die je vertrouwt, zoals misschien je ouders of een leraar op school. En misschien kan je hulp inschakelen van een psycholoog. Een psycholoog is niet hetzelfde als een psychiater. Een psychiater is voor gestoorde mensen en een psycholoog is voor mensen die over hun probleem willen praten en dan samen een oplossing bedenken.

Als je muziek luisteren fijn vind zou ik dat gewoon blijven doen.

• Galaxy
Hey

Ik word ook heel erg gepest ik wil er ook een eind aanmaken alleen muziek helpt mij om nog te blijven leven

K
Hey,

Ten eerste moet je geen einde aan je leven maken want het is pijnlijk en nutteloos.

Ik zou proberen om het eerst aan je ouders te vertellen want die kunnen er wat aan doen. En je moet het ook aan je leraar vertellen en als die er niks aan doet kan je naar je directeur gaan. En je moet gewoon vechten ervoor. Negeer die kinderen die je uitlachen en uitschelden want als ze zijn dat ze je ermee pijn doen gaan ze verder.

Gr. I
❤️❤️❤️❤️❤️

Reageer