Sperma op wc

  • 5 March 2019
  • 3 reacties
  • 1118 Bekeken

Badge
Ik wilde een keertje leren squirten als een man zijde, want ik las dat de dag van tevoren op google dat dat kon maar je er alleen maar body lotion voor nodig had en dat op je eikel moest smeren en dan het huid erover en eraf moest trekken totdat je kwam wat dan zou leiden tot squirten en ik probeerde dat dus op school op de gehandicaptenwc want thuis is het altijd heel druk bij mij, dus ik deed het op de gehandicaptenwc waar nooit iemand echt komt want er zijn maar een handvol gehandicapten bij ons op school, alleen er kwam heel veel vloeistof uit mijn piemel en dat kwam dus allemaal op de wc muur en grond maar de bel ging dus ik kon het niet opruimen, dus ik vluchtte weg. Maar de conciërge zag het dus en deed een mededeling daarover op onze schoolspeakers en een jongetje die bij mij in de klas zit die gehandicapt was wordt nu gepest door MIJN sperma en gesquirt en ik voel me heel schuldig maar ikkan ook niet bij de mentor vertellen dat ik op de gehandicaptenwc heb gesquirt dus wat moet ik doen pls help en neem dit serieus ookal klinkt het heel nep het is serieus echt

3 reacties

Hallo Parisdelamboue :)

Ik ben ook weleens klaargekomen op het toilet en ik heb het daarna opgeruimd en nooit meer wat van gehoord. Hoe gaat het nu met die jongen?

-Dr8gon99

Badge +1
Niet om eigenwijs te zijn een squirt is als een meisje klaar komt dan spuit ze een beetje vloeistof uit haar spleetje dat wat zoet ruikt. Jongens spuiten gewoon en ik ben transseksueel op een dag zware diaree en liep per ongeluk op de jongens wc toen ik gedaan had pauze en ik wasten mijn handen toen iemand binnen kwam en zei wtf ik zou zweren dat dit de jongens wc is wat doet een meisje hier ik zei ik moest kakken ben per ongeluk op de jongens wc. Er kunnen gĂȘnante momenten voortdoen enkel laat deze je niet klein krijgen
Hoi

Een jongen in je klas wordt gepest om iets wat hij niet gedaan heeft. Ik kan me voorstellen dat je je hier schuldig om voelt. Wat je kan doen, is bij je mentor melden dat die jongen gepest wordt. Je mentor zou kunnen ingrijpen, en ervoor zorgen dat het pesten ophoudt.

Ik begrijp dat het lastig is om te vertellen dat jij degene was die de wc zo achterliet. Wat je echter zou kunnen doen, is opkomen voor die jongen. Je zou hem kunnen troosten, en eventueel samen naar jullie mentor gaan.

Groetjes
Kenshin

Reageer