Vraag

snap pedo

  • 3 August 2022
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hey allemaal ik heb ff advies nodig,ik ben trouwens een jongen van 15 een vrouw van 29 jaar voegde mij op snap en k voegde haar terug zij stuurde iets een naakt foto van haar zelf naar mij k reageerde me wtf doe jij toen zij zei als je het zelfde nie terug stuurt doe k je familie iets aan dus k heb wat foto’s niet naakt terug gestuurd. Toen heb k haar uiteindelijk verwijderd op snap. Maa ze voegde me weer terug en k dacht k voeg haar ook weer terug heeft een blijkbaar al mn snaps opgeslagen en gescreend enzo, k heb haar weer verwijderd maa wa moe k doen moe k me zorgen maken?


2 reacties

Het is niet realistisch dat ze je familie iets aan doet, en als ze dat doet zit ze heel lang in de cel, en het zou nogal dom zijn als iemand allemaal mensen gaat vermoorden omdat die persoon geen naaktfoto’s kreeg. En als je geen naakt foto’s hebt teruggestuurd wat maakt dat dan uit? Je kan gewoon uitleggen wat er is gebeurt en zeggen dat je in het moment zo schrok dat je zo reageerde.

Badge

Sowieso blokkeren+rapporteren. Deze vrouw gaat inderdaad niet je familie iets aandoen, ik betwijfel überhaupt of ze wel weet wie je familie is, tenzij jij over je familie hebt verteld. Ook zou ik het tegen je ouders vertellen en zij weten hier waarschijnlijkheid wel raad op.

Reageer