Vraag

slaaf van zus

  • 6 February 2023
  • 7 reacties
  • 2059 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen ik heb een zus van 16 en laars kwam ik thuis en ging ik naar mijn kamer toe. (Mijn ouders waren uiteten) dus ik zat op m’n kamer een beetje op m’n telefoon en toen kwam m’n zus binnen en zei dat haar ‘sissy slaaf’ moest worden ik zei nee maar ze dwong me om een naakt foto van mij te sturen naar haar vriendinnen. Dus ik zei oké en toen moest ik me uitkleden terwijl ze stond te kijken en ik moest naakt haar kamer opruimen en daarna dacht ik het is klaar maar nee, ze wou me aankleden met kleren van haar aan te doen. Toen ik kleren van haar aan had maakte ze een foto en moest ik mij weer omkleden in kleding van haar en ging ze me make-up en.  En toen zei ze kom mee ik volgde haar en ze liep met me naar haar kamer en ze zei kijk effe rond en ze kwam terug met tape en legde me op de grond en tapte mn hande en voeten vast. Ze belde mensen en binnen een half uur stonden er vriendin van haar voor de deur. Ze bracht hun naar boven en deed de deur open en toen zagen ze me daar liggen in een bikini op de grond. Ze lachten me uit en gingen foto’s maken. Ze gingen later weer weg en toen liet m’n zus me gaan. 
 

ik durf niks te zeggen tegen m’n ouders want ik ben. Bang dat ze de foto online zet. Help me alsjeblieft 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

praat er met iemand over dat hoeft niet met je ouders te zijn maar kan ook met een vertrouwingspersoon op school of je mentor je kan ook bellen/chatten met veilig thuis 

Reputatie 4
Badge +3

hoi wat je zus heeft gedaan is echt niet oke. Je kunt met de kindertelefoon chatten of bellen of praten met een vertrouwenspersoon die jou kan helpen. Je zus pest jouw echt heel erg en het is heftig dus hier moet iets mee gedaan worden vind ik.

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey

 

Wat erg!! Ik zou het proberen te vertellen tegen je ouders… Je moet je er niet voor schamen om dit te zeggen. Wat je zus heeft gedaan is echt niet oké! Probeer het <3

 

Groetjes <3

lunatjeee.xoxo

Reputatie 1
Badge

hey, lieve schat

je moet hier over praten, ik wil je niet dwingen, maar wat jou zus heeft gedaan is echt TOTAAL NIET oke. ik wet bijna wel zeker dat jou ouders jou steun en hulp zullen bieden.

PS: we staan allemaal achter je

 

Je had toch geen zus?

https://forum.kindertelefoon.nl/gender-seksuele-identiteit-170/borsten-maken-als-jongen-74094

Hoi @Anoniemebanaan1,

Je moet echt met iemand praten,dit is echt heel belangrijk. Het helpt echt heel erg. Probeer het, oke?

 

Groetjes anoniempje2030

Reputatie 6
Badge +3

Dit topic is gesloten vanwege het bericht gepost op 25 feb. Dat linkt naar een bericht van dezelfde user waarin hij/zij zegt geen zus te hebben.dus komt er een andere regel in beeld;

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.