Schoolstruggles

  • 14 April 2018
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke ben ik weer
Zoals ik al in meerdere topics heb gezegd hebben echt veel kinderen een hekelaan mij omdat ik gay ben en ze roepen ook altijd naar me en gooien shit naar me maar zegmaar ik heb nog nooit echt iets gezegd tegen de mentor of afdelingsleider(baas van een bepaald stuk school) behalve dit jaar en weetje ik ben er echt geen ene flikker mee opgeschoten want ze zeggen telkens wel dat ze wat doen eraan enzo maar iedereen blijft gwn bezig tegen mij. Maar nou afgelopen donderdag was echt even de druppel voor mij ik werd nameijk tijdens de les uit het lokaal gehaald door een docent en die bracht mij naar de afdelingsleider want die moest met mij praten. Nou zit ik daar in zijn kantoortje en dan begint hij te praten en dan zegt hij uets van ja en je bent al meerdere keren langsgekomen om te vermelden dat je word gepest maar nou hoor ik ineens dat jij ook pest. En ik zweer het ik stond op het punt om het meest dichtsbijzijnde voorwerp keihard naar zen rotkop te pleuren, want ik kom tegenwoordig zo’n beetje iedere week langs om te vertalen hoe slecht ik hier word behandeld door medeleerlingen en dan komt hij mij vertellen dat IK mensen pesten. Dus hij begon allemaal shit te vragen aan mij enzo en ik heb gwn heel duidelijk gemaakt dat ik geen mensen pest en ja ik heb vaak ruzie maar dat loopt bij mij niet uit op pesten maar oke de volgende dag afgelopen vrijdag dus was ik op school zoals gewoonlijk en ik en een van men friends zagen zo iemand die telkens naar mij roept samen met anderen. Maar dit keer was hij alleen dus wij beginnen daar keihard door de gang zen naam te roepen en we gingen echt helemaal stuk was echt fcking grappig. En je kunt zeggen dat hoe we bezig zijn verkeerd is maar ik ben het gwn zat om langdurig gepest te worden terwijl er gwn mensen zijn die het zien gebeuren en er niks aan doen terwijl ze dat wel horen te doen en als zij het niet oplossen dan doe ik het zelf wel dan ga ik me wel gedragen op de manier waarop mensen me behandelen en dat is gwn kut
Einde
Doei lol

7 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Ik vind dat je het super hebt opgelost! Als mensen je niet willen helpen, dan is het super als je het zelf gewoon doet. En dat rotjochie die denkt dat die heel wat is, die kijkt nu wel anders naar je. Je hebt zojuist laten zien dat je voor jezelf opkomt. Super!

Maar als jij gaat pesten, dan is dat ofc verkeerd, maar gelukkig doe je dat niet. Opkomen is goed, maar je kan ook te ver gaan!

Blijf jezelf!

Gr:Mr.S
Hoi!

Wat vervelend dat je gepest wordt. Nog frustrerender is beschuldigd worden van pesten, wanneer je dat helemaal niet gedaan hebt. Het is goed dat je dat duidelijk gemaakt hebt aan die afdelingsleider. Je hebt jezelf onder controle gehouden, niets naar zijn hoofd gegooid en jouw kant van het verhaal verteld. Dat heb je goed gedaan.

Zouden je ouders de school kunnen aanspreken? Soms schiet de schoolleiding in actie wanneer ouders van zich laten horen.

Het is beter om zelf nooit iemand anders iets aan te doen, waarvan je niet wilt dat het jezelf overkomt. Die jongen zijn naam door de gang schreeuwen was geen slimme zet, maar wel een begrijpelijke. Ik hoop dat hij het nu snapt, en jou met rust laat.

Pesters proberen je uit te dagen, en lokken een reactie uit. Hoe moeilijk het ook is, probeer hier niet op in te gaan. Vanaf het moment dat jij iets terugdoet, hebben de pesters iets om tegen jou te gebruiken.

Groetjes
x
Al 3 jaar lang reageer ik niet op ze en zolang niemand er iets aan doet doe ik het zelf wel ik vind het wel goed zo
Zouden je ouders iets kunnen ondernemen?
kunnen ze wel maar wrm zouden ze, ze hebben hier niks mee te maken want het gaat tussen mij en hun niet mijn ouders en hun
Als mijn kind gepest zou worden, en school neemt geen doeltreffende acties, zou ik een afspraak maken met school, om eens goed te benadrukken dat dit een ernstige situatie is. Je ouders zijn er voor je, en kunnen je standpunt verdedigen. Bij school gaat vaak een alarmbelletje rinkelen wanneer ouders van zich laten horen. Dan wordt er meestal ingegrepen.

Ook al zijn je ouders niet rechtstreeks betrokken, kunnen ze je helpen. Weten je ouders hiervan?
- aangepast door de Kindertelefoon, ongepast taalgebruik.-

Hey,

Oke ten eerste: OMG HET IS F*** CUTE DAT JE GAY BENT ( ff no Joke want mensen die gay zijn zijn zo cuteee!) maar ga naar de directer dan als je sfdelingsleider er niks aan doet

Reageer