school gepest en geslagen

  • 10 January 2016
  • 6 reacties
  • 404 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben iris
en ik word op school gepest door iemand die groter is dan mij
en ik ben bang
ze schoppen mij en schelden me uit
en liegen over mij tegen mij beste vriendinnen
ze heeft al een van mijn bff's afgepakt en nu pest die mij ook
ik heb door haar al een grote ruzie gehad met mijn bff omdat ze gelogen had
wat moet ik doen?
help :?
[u]ik durf niet meer naar schoolu]

6 reacties

wat naar zeg! Ik heb t te doen met je! Ik weet niet of je goed met jongens op kan schieten, maar goede vrienden zullen voor je opkomen, maar heeft het ook een reden waarom ze pesten?

Wat ik zou doen, ik weet niet of je broers of zussen hebt, een kennis die groot en sterk is via je broers of zussen regelen, gewoon een grote Hulk, die ze ff duidelijk maakt dat ze ff op moeten houden, en dat je m kan bellen als het vaker gebeurt, docenten hebben ook denk ik geen zin, dan wordt t erger omdat je ze "gesnitcht" hebt. Anders zou ik naar een andere school gaan als t mogelijk is, new school new changes.

Mocht het zo erg worden en je een eind aan je leven wilt maken, DOE DAT NIET! Schakel dan echt hulp in!

Meis, veel sterkte! Pesten blijft helaas altijd, zelfs bij volwassenen, gecreëerd door narcisten. En onthoud, de pesters zijn mentaal het slapst, zij voelen zich het meest onverzekerd, jij mag trots zijn, jij blijft sterk!

En negeren helpt altijd!

Succes met alles!
Jij bent het sterkst! Onthou dat!
Ooit al eens een pester gezien die normaal op een vraag of stelling kon reageren nee. Dus bedenk woorden die het hem/haar lastig maken om jouw te pesten. De pester heeft in de meeste gevallen de slechtste argumenten. Als je doorhebt dat de pester jou door jouw woorden niet meer met een (volgens hem/haar) goede rede kan pesten zal diegene het niet meer doen wegens gebrek aan plezier en te veel nadenkwerk.

Veel succes, stay strong and never end life!

XX, Justforlife
Een grote tip van mij is dat je er gewoon een grap van moet maken. Schelden ze je uit en is het waar, probeer jezelf te verbeteren. Is het niet waar? Lach er dan om! Gaan ze over je roddelen tegen je vriendinnen, doe dan wat Coolboy02 zei. Zeg iets waardoor het lastig is om te pesten.

Hoe gaat het nu met je 

Badge

Zet door en praat erover tegen je leraar 

Badge

probeer nog een dag of 2 en als het niet betert vraag dan aan je ouders of je van school mag veranderen weet je wat zeg het ze nu al dan zeggen ze niet oh dat wist ik niet probeer het nog maar even, zoek een school waar je denkt dat je je goed gaat voelen

Reageer