Vraag

Ruzie op school maak ik kans

  • 9 December 2022
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen 

Ik heb nu op dit moment grote ruzie op me school. (Persoonlijke dingen) En diegene zegt jij maakt geen kans tegenover mij. En zegt dus maandag na school vechten. Ik denk kom maar op ik sloop je. Maar voordat ik dit doe maak ik wel kans.

Hij is (Eigenlijk zij maar maakt niet uit hij is trans) heb daar niks op tegen!

Is best Snel

Zijn minpunten zijn wel

Nooit echt aan sport gedaan

En is nog wel bang 

Heeft op fitness en Tennis gezeten

 

Minpunten zijn wel

Ik ben wel een meisje maakt op zich niet uit meisjes zijn ook sterk hoor maar jongens zijn sterker

en ik ben niet zo snel

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 reacties

Badge

Bro dit klinkt zo nep….

Reputatie 7
Badge +19

Ik raad je aan het gevecht gewoon niet aan te gaan. Vechten levert helemaal niks op.

Reputatie 7
Badge +15

Bro dit klinkt zo nep….

Nou….. dit kan best……. Lijkt mij…… 

 

ik zou niet vechten ( wel te laat he?! ;) 😅

maar get levert niks op! 
 

miss win je en dan….? Gefeliciteerd ofzo….? 
 

ben het eens met @jaivy groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Nou, als hij trans is en nu nog een meisjeslichaam heeft dan is hij nog niet zo sterk als een jongen dus dat maakt dan niet uit. Maar ik zou niet vechten want het levert niks op en misschien kom je ineens in de problemen en krijgen je ouders het te horen. Dus ja, waarom moeilik doen als het ook makkelijk kan? Lekker laten. 

Ik zou het zéker niet doen! Je wint er niets mee. Als je verliest wordt alles erger, en als je wint, wat dan? @Mij_niet_gezien  heeft daar gelijk in. Je mag je niet laten doen. Met vechten win je niets. De sterkte in zo’n situaties zit in je hoofd. Je moet proberen het te laten gaan en sterker te zijn dan de andere. Als jij gaat vechten geef je toe dat je eigenlijk ‘te bang’ bent om nee te zeggen en gaan je ze ook zwak zien. Dus doe dat niet, want het haalt niets uit. Misschien moet je met iemand gaan praten?

Reageer