Ruzie met moeder

  • 30 May 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Dus ik heb ruzie met men moeder

Ze voelt haar graaf

Ik begin haar te haten en het is niet de bedoeling

Ik weet niet wat ik moet doen

Dus diet gebuurde vandaag!

-Ik wauw naar walibi en wij had en al geplant enzo en vandaag heb ik haar waker gemaakt om 9u en ik zei het gaat denk ik niet meer door ze zei waarom en toen zei ik ' want je moet reserveren en ik weet niet hoe het moet en er zijn geen vrije datums voor Dees maand maar pas 5 jun maar toen zei ik mag ik u abonnement kaart dan ' ze zei ja en toen begon ik de code te schrijven maar toen zei ze waarom doe jij dat en ik zei om te reserveren en ze zei ja ok maar waarom die code en ik werd geëreteert en ik negeerde ze zei waarom en ik schreeuwde aa wil jij weten warom omdat jij Dees code moet invullen voor de......mijn moeder werd boos want ze wilt niet dat iedereen weet dat ze een abonnement kaart heeft dus ja ik zei geef ik wil de code schrijven en dan zei ze nee wij gaan niet meer klaar en ik werd boos en ging naar de kast om da kaart te pakken maar toen zei ze wat doe jij en dan pakte ze die brief waar de kaart er in zat af en ik zei met huilende ogen handicap en ze wauw zo streng doen dus ze zei laatste keer dat je me handicap noemt of je krijgt spijt

Uggh ik zweer ik haat men moeder ik zat 1u te huilen!

Maar weten jullie hoe je moet reserveren als het een ja is hoe dan?


2 reacties

Heyy

 

Ik begrijp uit je verhaal dat je naar Walibi wou gaan. Je weet alleen niet hoe je moet reserven. Je hebt toen je moeder gevraagd om haar abonnementen kaart en dat vond ze eerst goed, maar daarna ineens niet meer. Vervolgens hadden jullie even een beetje ruzie omdat jij naar Walibi wou en wou betalen, maar niet mocht betalen met de abonnementenkaart van je moeder (verbeter me als ik het verkeerd heb begrepen😉)

 

Het is denk ik niet de bedoeling geweest van je moeder om je te kwetsen. Je moeder schaamt zich hier alleen voor en wilt liever niet dat je dit met haar abonnementen kaart doet. Je zou nog even kunnen praten met je moeder en vertellen dat je haar reactie niet leuk vond. Je moeder begrijpt je echt wel en het was nooit haar bedoeling om jouw te kwetsen.

 

Verder over Walibi. Ik weet niet zeker of ik een link mag delen, maar als je op internet zoekt  “Walibi Tickets” moet het voor zich spreken hoe je kan reserveren. Het klopt dat dit niet in Mei kan. Voor wat ik zie is Walibi op maandag, dinsdag en woensdag gesloten in juni, maar zijn alle andere dagen nog beschikbaar. Met het reserveren kan je natuurlijk ook hulp vragen van je ouders!

 

Groetjes van mij!

Badge

Mijn advies: 

zeg gewoon sorry, ze zal het je denk ik wel vergeven. Misschien kan je nog een cadeautje geven ofzo?

 

Deze tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Reageer