Vraag

Ruzie met beste vriendin

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zouden jullie alsjeblieft dit niet willen negeren maar commenten en mij helpen ik weet niet wat ik moet doen!! ik weet dat ik fout zat!
Mijn beste vriend (we noemen hem even Mo) die appte mij met: "kom we gaan anna (ik noem haar ff zo) pranken met dat ik een ongeluk heb gehad en dat ik in het ziekehuis lag". Ik heb geen idee waarom maar ik zei
" Ja is goed"
ik appte haar dus met
"annaa help!!! mo ligt in het ziekehuis en bla bla"
ze vroeg eerst: is dit grap?
ik zei nee... mr achteraf heb ik hier heel veel spijt van!
ik heb natuurlijk gezegd daarna dat het een grap was.
daarna zei ze "je hebt me echt laten schrikken ik ben keihard gaan janken en ben naar beneden gerend naar mn moeder"
Toen heeft ze naar heel veel mensen gestuurd van: 'ja als ze dit nog 1x flikken dan is het klaar' diegene reageerde met (dit is gewoon pesten)

maar nu negeerd ze me al de hele tijd en had ze ook iets op instagram geplaats met:
ik haat fake friends.... toen reageerde mo daarop met: gaat dit over mij?
zei zegt ja dat is je antwoord. en nu voel ik me echt echt heel kut en schuldig.

2 reacties

Hoi

Je haalde samen met je vriendin Mo een grap uit bij Anna, die erg emotioneel reageerde. Door het schrikken werd ze heel boos, en heerst er een zekere spanning.

Kan je naar Anna toe? Een conversatie via berichtjes op je telefoon zou tot miscommunicatie kunnen leiden. Je zou, eventueel samen met Mo, je excuses aan kunnen bieden naar Anna toe. Anna zou, als haar boosheid gezakt is, de post over fake friends van Instagram kunnen verwijderen.

Groetjes
Kenshin
Tip niet via berichtjes proberen uit te praten want het toont meestal geen emotie(geleerd van wat domme Akward momenten) gewoon persoonlijk naar Anna toe stappen (het beste met mo) excuses aanbieden en die dingen proberen uit te praten suc6

Reageer