Problemen

  • 28 September 2019
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik botste met mijn voet tegen het hoofd van een meisje en zei sorry en daarna hebben we wel met elkaar gepraat maar toch voel ik me heel schuldig. Ook hebben mijn ouders ruzie gemaakt met m'n broer en zus in Suriname en daarom hebben we geen contact meer met ze. Ik was heel erg kloos met ze en denk steeds aan ze wat moet ik nu doen met deze problemen?

4 reacties

heyyy,

als ik jou was zou ik aan dat meisje vragen of het echt wel gaat, zo ja? laat het lekker liggen, zo nee? zeg dat het je heel erg spijt en dat het echt niet je bedoeling was (of zoiets dan ;-)
heb je geen nummer van je broer en zus? anders kun je met ze bellen. als je hun nummer niet hebt kun je naar een familielid van je gaan en vragen of die hun nummer wel heeft. en anders, misschien weet je wel hun mail adres? probeer in ieder geval contact op te nemen als je er zo erg mee zit.

xxx
Ongelukjes gebeuren en we voelen ons schuldig maar ze blijven niet boos, best wat je kan doen is vragen als het echt met haar gaat ze kan zeggen als ze pijn heeft en jij kan zeggen dat je oprechte spijt hebt.

Misschien kan je je familie skypen dan hoor je hen, zie je hen en als je een kans hebt kun je misschien eens een tripje maken om bij hen op visite te gaan
Badge
Dat is erg jammer, dit kan echter gebeuren, zit er niet teveel over in ! Het kan gebeuren mien jong

Hallo Selfie blossom :)

Voel je je nog steeds schuldig of is het nu over, en hoe gaat het met je broer en zus, hebben jullie weer contact of nog steeds niet?

-Dr8gon99

Reageer