plank genoemd


Reputatie 2
Badge

Hee ik ben een meisje 12 jaar 1,58 cm lang en ik word vaak plank genoemd ik voel me er echt onzeker over maar ik dacht dus sinds wanneer moet je als je twaalf bent al een kont hebben? Ik heb echt nog niet veel en ben ook wat dunner dan al mijn vriendinnen hierdoor lijk  ik nog platter heeft iemand maybe tips hoe ik hiermee kan omgaan?? Alvast bedankt kusjes van mij xoxooxxo


11 reacties

Hey, wat vervelend dat je zo genoemd wordt. Dat komt simpelweg voort uit stoer willen doen (evt. voor vrienden) en komt helaas nog veel te veel/steeds vaker voor. Weet dat je goed bent zoals je bent en probeer je er niets van aan te trekken. Je hebt gelijk wat betreft je leeftijd, je komt waarschijnlijk binnenkort wel in de pubertijd en dan ga je nog in allerlei opzichten groeien, ook je rondingen.

Je kan, als ze dat zeggen, proberen de bal terug te kaatsen maar ik weet even geen goede comeback. Wellicht iemand anders wel.

Hoe dan ook, succes!

 

'Cause girl, you're amazing
Just the way you are

Just the way you are - Bruno Mars

Reputatie 7
Badge +19

Ja dat is naar. Trek je er niks van aan… is gewoon stoerdoenerij, die mensen weten nog niet wat respect is. 

Je kan tegen ze zeggen dat je het vervelend vind of je kan het ook tegen iemand anders zeggen die jou hierbij kan helpen.

De een is nou eenmaal wat eerder dan de ander. Daar kan je helaas niet aan doen. Maar dat is ook helemaal niet erg. Je bent pas twaalf, het is dan gewoon nog heel normaal om niet veel rondingen te hebben.  Ik weet niet wie het in dit geval zegt. Als jongens zoiets zeggen, is dat gwn een teken dat zij  hitsige pubertjes zijn die puur naar een lichaam kijken zonder te beseffen wat daarachter zit. En vaak zijn meiden die zulke dingen zeggen zelf onzeker over hun lichaam en proberen ze dus ‘op te scheppen’ met iets dat zij wél hebben.

Ik zou me dus niets aantrekken van wat zulke kinders te zeggen hebben. Lekker laten gaan

Reputatie 3
Badge +2

Niks van aantrekken! Ieder z’n lichaam is weer anders en daar hoef je je niet voor te schamen. Het is doodnormaal dat je op die leeftijd nog geen dikke kont ofzo hebt. Als ze je niet accepteren zoals je bent, dan hebben ze maar lekker pech. Maak jezelf niet klein, want daar schiet je niks mee op.

HEY QUEEN !!
IK ZAL EIGL ALS ADVIES MEE GEVEN TREK ER VAN AAN MAAR ALS JE ER TOCH LAST VAN HEBT
EET VOORALL GEZOND EN DOE LEKKER VEEL SQUATS 
#GIRLPOWER2021
#Queens

#metoo 
#weallhuman
#BLM

 GROETJESSSSSSSSSS SENPAI BEATINKIDS
 

-onnodige quotes verwijderd-

 

Girl periodt.

Badge

gwn negeren en als ze nog een dat nog een x doen zou k ze gwn een goeie stoot geven, dat helpt vast!
 

groetjes thuis!

yo gozer, ff een vraagje, val jij toevallig op mannen? uit jou berichtje te lezen lijkt het daar wel op, dus ff een side note, ben je faggot oulleh?

@pruimzuigerbbsmc 
Dank voor je interesse in mijn seksualiteit, maar ik voel me toch echt aangetrokken door meiden/vrouwen. :)

Verder vind ik jou wel echt inspirerend; ik wil ook zo stoer zijn en straattaal spreken. Hoe word ik zo grappig en stoer als jij?

Jokes aside, als je niks toe te voegen heb aan het forum en alleen maar komt trollen, dan kan je wat mij betreft beter gaan. De grote jongen van 14 uithangen, daar heeft niemand iets aan. Dus ga je daadwerkelijk mensen helpen/een topic openen, of niet?

Badge

heyy,

ik ben ook gepest, niet omdat ik dun was. Maar omdat ik in vergelijking met de pesters stevig was. Maar nu zit is bijna op lichte ondergewicht maar dat komt omdat ik best lang ben.  Mijn beste tip is een keer er heel hard tegen ingaan. Alles zeggen wat je dwars zit, desnoods voor de hele klas. Dit heeft bij mij ook geholpen, ik heb het alleen op de laatste schooldag gedaan. Daarna ben ik naar een andere school gegaan dan de pesters en nu heb ik een hele fijne klas.  Ik snap wel dat dat lastig is, om alles te zeggen. Maar het ding is, het schrikt de pesters af. Zeg iets van, wanneer moet je op je 12e als sexy zijn en een grote kont hebben. Als dat is wat jij wilt prima, maar sinds wanneer moet ik luisteren naar jou. Ik hoop dat ik je heb geholpen! 

Trouwens onthoud dat jij altijd mooi ben zoals je bent!

xx

Badge

Hii!

 

jammer dat dit je overkomt, 

meestal wordt dit gezegd door kinderen die zelf heel erg onzeker zijn. Waarschijnlijk zijn ze jaloers of juist te vol van zich zelf (dat is trouwens geen goede eigenschap) het beste is natuurlijk om ze te negeren en ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan  maar je moet het echt proberen! Zelf vind ik negeren ook moeilijk en ik wil altijd iets terug zeggen. Dat maakt het juist erger wat ze krijgen wat ze willen, jou boos/verdrietig/onzeker maken. Je moet blij met je zelf zijn. Ik heb zelf hele grote borsten voor m’n leeftijd. Ik wil weer platter zijn, maar ik heb geleerd om het te accepteren. Geloof me wees blij met dat mooie lichaam van je <3

Badge

ik heb dat ook ik hou gewoon zoveel van groenten dat ik bijna niets aankom dat is heel erg maar mijn ouders schotelen altijd gevarieerde maaltijden voor dat ik gezond blijf en dat is het belangrijkste maakt niet uit wat ze zeggen let niet op hun mening wat vind jij er zelf van? ik hoop dat ik je zo kan verder helpen zonder verdere problemen te veroorzaken

Reageer