Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Pestkop wordt huisgenoot! Wat nu?!

• 18 september 2012
  • 22 reacties
  • 1606 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben vroeger heel erg gepest. Gelukkig is dat nu voorbij, en zie ik de pestkoppen nooit meer. Alleen blijkt nu een van mijn pestkoppen bij mij in huis te komen wonen!!! (ik woon met meerdere mensen in 1 huis, lastig uit te leggen) Ze wordt dus mijn huisgenoot. Ze weet niet wie ik ben, doordat ik nogal ben verandert. Maar ik ben echt onwijs bang voor haar! Al jaren ben ik heel bang voor haar, en dan wonen we straks in 1 huis! HELP ME!!! Wat moet ik nu doen?!?!

22 reacties

Please, help me?!?! Iemand??? :(:(:(
Ookal bent je niet zo zelfzeker, zou ik toch proberen om er zo zelfzeker mogelijk uit te zien. Hopelijk heeft die pester spijt van wat hij/zij gedaan heeft als hij te weten komt wie je eigelijk bent. Veel succes! x
  en doe ook zeker niet gemeen tegen haar! x
Gemeen zal ik niet doen. Eerder oppassen dat ik niet in huilen uitbarst als ik haar zie 😞
Ik vertel haar niet wie ik ben, tenminste, niet dat we bij elkaar in de klas zaten enzo. Maar ik ben zo bang dat alles zich gaat herhalen
Alsjeblieft?? Kan iemand me helpen? Ik trek dit echt niet, en kan ook nergens anders heen. Wat nu??? (Ik ben behoorlijk wanhopig nu)
Heey.
Blijf rustig.
Als ze je niet herkent omdat je veranderd bent dan is er niks aan de hand toch?
Doe gewoon aardig tegen haar.
jullie zijn ouder geworden duss zij is vast ook veranderd..

xxx<3
Dat is wel zo, en hoop ik ook heel erg...
Doe ik, zo goed als het kan
Ik hoop dat je gelijk hebt
Zeg het tegen je vader/moeder als dat weer gebeurt !xx
Dat gaat niet, helaas.
Waarom gaat het niet? Ze zijn je ouders! Ze horen jou te helpen! 
Anders moet je het je mentor of je vertrouwingspersoon vertellen!! Praten helpt wel hoor!

Je kan dan ook met haar even praten, van waarom ze je pest! (als ze weer jou gaat pesten/als ze jou herkent)!

Ik weet dat het lastig is, maar praten lucht op!! Als je eenmaal begonnen bent met praten, dan is het helemaal niet moeilijk meer! 😉
Tsja, mijn ouders zijn niet meer in leven :X
Vertrouwenspersoon heb ik niet echt veel aan, die weet ook niet wat te doen.

Sorry, maar ik spring liever van een brug 😶 Ik ben echt heel erg bang voor haar, en ik durf haar echt niet aan te spreken
Jullie zijn allebei ouder geworden! Dus een nieuw leven is begonnen!!
Ik begrijp je wel! Maar PROBEER met haar te spreken!! 
Doe het zonder erbij na te denken, want je doet het voor je zelf heel lastig zo!! :)

Gr. Nozieva
Het is nogal onhandig uit te leggen, maar ze heeft nogal vreselijke dingen gedaan. Dingen die verder gingen dan alleen schelden enzo. Mijn leven is niet opnieuw begonnen, dat lukte me niet. Ik denk iedere dag eraan, en heb nooit anders gehad. Hoe moet ik haar normaal aankijken, en met haar praten???
probeer alles wat er was gebeurd te vergeten!! misschien helpt dat!?
want zulke dingen gebeuren er op dit moment toch niet?!  dat gebeurde "vroeger"! 
dus wees rustig en zelfverzekerd en dan komt het goed!!
wacht af tot zij bij je komt wonen en als dat weer gaat herhalen, dan kun je dat hier vertellen en proberen we het op te lossen!! :)

Succes!

Nozieva
Ik kan het niet zomaar vergeten. Ze hebben me ook lichamelijk veel aangedaan, iets waar ik nog iedere dag aan herinnert word.
Nee, maar ik ben bang voor herhaling

Misschien heb je wel gelijk. Ik ga het wel proberen, ik hoop dat het lukt...
Ga gewoon gezellig met haar om! niet bang zijn! straks blijkt ze inneens een goede vriendin te worden 😃 ... Als jij ook zo veranderd bent, zul je dus ook sterker zijn (qua praten/gedrag) dus zul je niet zo snel over je heen laten lopen. Kijk gewoon is wat er gebeurd als je normaal tegen haar doet! 😉 Waarschijnlijk heeft zij eenzelfde probleem als jij aangezien je met vele mensen in een huis woont. Praat daar over, en wordt een vriendin;)

Succes,
GoodGuy123
Een goede vriendin??? Geloof me, dat wordt ze niet. Nooit niet. Ik schaam me ervoor, maar aangezien dit anoniem is maakt het weinig uit, en kan ik het hier vertellen. Ze heeft samen met haar beste vriend (en nog een paar andere jongens/meiden) mij verkracht. En jarenlang minimaal 2x per dag geslagen en geschopt, tot bloedens toe. Ik kan toch niet alles vergeten wat er is gebeurt? Ik bedoel, ik voel me niet echt op m'n gemak bij haar
Wacht het gewoon af! ;)
(denk aan wat ik eerder op het laats zei)
Lukt het nog?
Wanneer komt die huisgenoot van jou bij je wonen?
Rustig pesters doen alleen niks , met zijn vrienden er bij doen ze heel veel maar anders niks . Ik werd ook door een stom meisje gepest maar toen ik haar alleen in de stad tegen kwam was ik ook doodsbang maar ze deed niks behalve me met een stomme kop aankijken
Je moet niet gemeen doen tegen haar. En wie weet is ze wel veranderd, want hoe lang hebben jullie elkaar niet gezien? Mensen kunnen veranderen in een korte tijd. Je moet afwachten hoe ze is. Zodra je je aan haar voorsteld moet je haar reactie afwachten. Wie weet is ze heel aardig geworden!

Reageer