Vraag

pesten op school

  • 21 November 2018
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
lieve mensen ik word al 8 jaar gepest. Soms stopt het even en ben ik super blij maar het wil nu gewoon ni3t meer stoppen. Ik ben nu 15 en ben een meisje
er word me altijd vertelt dat lelijk, dik ben, vriendeloos, arrogant, brutaal, enz..
Word er gek van en weet echt niet meer wat ik moet doen. Zelfs mijn beste vriendin is tegen mij.

heeft iemand een tip zo ja laat het weten
groetjes

3 reacties

Honestly school veranderen was mijn enige optie maar dat moet je ook maar willen....

Wat erg zeg... Ik weet hoe 't is... Er worden liedjes gezongen over hoe leelijk je bent en dat waar je het meeste van houd word uitgelachen... Zo werd ik uitgelachen met paarden geluiden en werd er om de min paarden vlees door de klas geroepen... Niemand hat door dat dat naar mij was bedoeld...

Mijn mentoor en konden er niks mee ik kon er niks mee en uiteindelijk was weggaan de enige optie (de heele school was een groot probleem tho was niet veilig)

Ik hoop toch dat het minder word en ik hoop dat je er niet te onzeker van word ofzo wand nu ik eenmaal 100% mijzelf ben (dankzij bts) kan ik mij niet meer anders voorstellen

Veel suc6💜
Dat is heel vervelend voor je, maar is je beste vriendin wel je beste vriendin dan als ze tegen je is want volgens mij hoort ze voor je op te komen. Misschien kan je het tegen je mentor of iemand van school zeggen zoals @Kenshin het zegt, maar ik weet niet of je het wilt maar als het pesten nog steeds door gaat en je hebt je ouders er over het pesten vertelt kan het misschien beter voor je zijn dat je naar een andere school gaat❤️.
Ik ken je niet maar ik wil niet dat er iets ergs met jou gaat gebeuren💜😘
Hoi

Je wordt al erg lang gepest, en het lijkt niet te stoppen. Helemaal niet ok dat het er zo aan toe gaat.

Zie je het zitten om dit te delen met iemand die je vertrouwt? Een vriend, of een familielid? Aangezien het pesten op school gebeurt, lijkt het me nuttig dat school, waaronder je mentor, op de hoogte is. Heeft school al eens ingegrepen?

Zoals jij jammer genoeg weet, is pesten slopend. Als je graag anoniem je hart lucht, kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin

Reageer