Pesten op internet

  • 12 November 2018
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
Vandaag is er een account aan gemaakt op de app TikTok die mij belachelijk maakt. - Reactie aangepast door de Kindertelefoon, is in strijd met de forumregels- Ik heb op de app TikTok berichten geplaatst dat ik erg verdrietig was en ze hebben me er voor uitgelachen. Ze zijn erg achterbaks: op internet en die app maken ze me belachelijk maar in het echt kijken ze me alleen lachend aan. Ze doen me ook na op TikTok ze doen sarcastisch verdrietig met een pruilip om me te pesten. Ik kan er niet meer tegen, ik wil heel graag weg (dood) ben ik de enige die zich zo voeld?😭💔

3 reacties

Vandaag is er een account aan gemaakt op de app TikTok die mij belachelijk maakt. - Reactie aangepast door de Kindertelefoon, is in strijd met de forumregels- Ik heb op de app TikTok berichten geplaatst dat ik erg verdrietig was en ze hebben me er voor uitgelachen. Ze zijn erg achterbaks: op internet en die app maken ze me belachelijk maar in het echt kijken ze me alleen lachend aan. Ze doen me ook na op TikTok ze doen sarcastisch verdrietig met een pruilip om me te pesten. Ik kan er niet meer tegen, ik wil heel graag weg (dood) ben ik de enige die zich zo voeld?😭💔
Hey, ga naar iemand die je vertrouwt en vertel het ze maar alsjeblieft maak er geen einde aan daar zal je veel mensen (waaronder ik en ik ken je niet eens) verdrietig mee maken, als geen oplossing gevonden kan worden kan je volgensmij ook naar de politie want die pestkoppen brengen jouw leven in gevaar en dat is volgensmij strafbaar dus eerst gewoon een oplossing proberen te vinden en als dat niet lukt melden
Heyy,
je bent zeker niet de enige die zich zo voelt, daar hoef je niet bang voor te zijn, maar het maakt het niet minder vervelend voor jou.

Dat mensen je online belachelijk maken is zo ontzettend laf. Heb je weleens in real life tegen hun gezegd hoe vervelend je het vindt? Misschien beseffen ze zich niet zo goed hoeveel pijn het jou doet.

Als dit zo door blijft gaan, zou ik naar iemand toe gaan. Bijvoorbeeld je mentor/ouders/ huisarts/ vertrouwenspersoon etc. Je mentor kan je ook helpen om het pesten te stoppen, met de anderen (maar ook met je mentor natuurlijk) kan je praten over je gevoelens. Dat je dood wilt is best heftig en ik raad je dan ook aan om er met iemand over te praten. Als je het moeilijk vindt om het te vertellen zou je het ook altijd op kunnen schrijven, en aan iemand geven. Je kunt ook altijd bellen/ chatten met de KT of 113.

Heel veel succes!!
groetjes,
Sleepygirl
hey,

ik begrijp eruit dat de mensen die dit doen, jij ook soms ziet in het echt?
als dat zo is kan je dan dit niet ook bespreken met je ouders/mentor zodat die er iets aan kunnen doen?

Reageer