Vraag

Pesten om homo zijn

• 23 March 2017
  • 10 reacties
  • 1591 Bekeken

Badge +2
Hallo allemaal
Ik zit nu in de tweede maar word iedere dag door allerlij mensen uitgescholden met homo en voor schut gezet. Soms zijn er ook jongens bij die me een hoer noemen enzo. Vaak trek ik me der niet echt iets van aan , maar waar ik het meeste mee zit is dat ik eigenlijk wel homo ben maar ik durf het nog niet te vertellen maar ik word nu al herkend door bijna de hele school omdat ze me homo vinden
Dus weet iemand iets wat ik kan doen

10 reacties

Hmm het is wel moeilijk het is misschien een cliché antwoord maar ik zou het uitleggen aan je mentor dat je hiermee getreiterd word en dat je ook zelf homoseksueel ben en dat je te bang ben om uit de kast te komen. Hier zou je mentor je vast mee kunnen helpen. Hopelijk werd het en sterkte
Probeer ze te laten. Er is niks mis mee om homo te zijn. Praat met andere die je kan vertrouwen en probeer je op iets anders te richten. Het komt wss snel goed, je hebt maar 1 iemand nodig die je accepteert en de rest komt Dan vanzelf
Niet leuk natuurlijk, ben zelf ook homo en ik ben ook nog niet in staat om dat aan iemand te vertellen maar in jouw geval zou ik het je zoals de andere zeggen er niks van aantrekken of als het vervelend word aan je monitor vertellen
Ik ben ook homo zo als anderen die op je bericht hebben gereageerd. Ik heb eigenlijk een beetje het zelfde verhaal, vele jongens zeggen het , maar gelukkig heb ik nog wat vriendinnen en vrienden, meschien een rare vraag maar heb je nog andere vrienden die je wel leuk vinden? Trek je er helemaal niets van aan, ik negeer ze gewoon en je zal wel zien. Plots zullen ze het beu zijn als je gaan reactie meer heeft. Doei
Ik ben ook homo en woord ook op school gepest vroeger toe ik tien was hat ik een vriend waar ik nu nog steets mee heb was ik samen met hem in een wc gegaan en hebben we elkAar daar gebeukt en toe we er uit gingen stonden daar twee kinderen die Ales over de hele school gezegt hebben
Hoi!

Zo stom dat er nog steeds een soort van taboe hangt rond holebi's, transgenders, enz. Het is de 21ste eeuw, en nog steeds hebben sommige mensen hier moeite mee.

Die mensen op school zijn heel irritant, en het moet voor jou nog vervelender zijn, aangezien je effectief homo bent. Deze topic dateert van 6 maanden geleden, hoe gaat het nu met je?

Groetjes
x
Hee, het beste is denk ik om uit de kast te komen want als ze weten dat je homo bent en ze weten dat je je niet meer schaamt kunnen ze je ook niet belachelijk maken, je bent wie je bent
@Anoniem4321,

ik snap je goede bedoeling en ga vooral door met reacties te plaatsen en anderen te helpen, maar ook al ben je uit de kast dan kunnen ze je nog blijven pesten, omdat ze nu weten dat je homo bent. Ja, pesters zijn gewoon rotzakken. Het slaat nergens op om dat te doen, bij wie dan ook. Het is dus geen garantie dat je niet meer gepest wordt als je uit de kast bent.

Ik ken er genoeg voorbeelden van, helaas.

Zelf ben ik wel eens nageroepen en uitgescholden en een keertje soort van bedreigd door een groepje, maar mijn vrienden kwamen voor me op, maar gelukkig niet zo vaak problemen gehad. Soms een anoniem briefje in je locker of je jaszak of via anoniem/fake account berichtjes op sm, maar gelukkig viel/valt het bij mij wel mee. Ik ben 15 en al 2 jaar uit de kast.

groetjes,
M&M's
Reputatie 4
Badge +6
Heel stom dat de kinderen op jouwe school dat doen. Je moet er vooral niets van aantrekken. Denk maar gw: nee ik ben toch geen homo. Of iets in die geest. Voor mij werkt het. Ookal zegt niemand dat tegen mij. Als iemand het zegt werkt het wel. Probeer het een keer, en als het niet werkt probeer je iets anders

Reageer