Vraag

Pesten of niet?

  • 27 November 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Badge

hallo,

ik zit nu in de 2e klas en we hebben in de aula allemaal sta tafels staan. als ik aan zo´n tafel sta en er is geen plek meer over voor andere klasgenoten dan duwen zij mij weg en moet ik in mijn eentje bij de lockers gaan eten. 

Ik heb een keer als grapje gezegd dat k met mijn beste vriendin heb geblowd, en heb ook tegen mijn klasgenoten gezegd dat het een grapje was. Maar vanaf een week ongeveer zegt iedereen dat ik een junk ben.

Soms schoppen en slaan mensen mij ook, dat doen ze ook wel bij andere maar ik heb wel het gevoel dat ze dat meer bij mij doen.

Als ik thuis kom ben ik altijd heel verdrietig er over en kras ik mezelf soms open, ik weet niet waarom ik dit doe maar het zorgt er gewoon voor dat ik niet meer aan school denk. Ik wil ook heel graag naar een andere school maar mijn moeder zegt dat dat niet zo makkelijk kan. Ik wil gewoon een nieuwe start.

Groetjes J.

 


1 reactie

Heyy

Als ik het zo hoor komt dit zeker over als pesten hoor. Je wordt zelfs fysiek mishandeld door sommigen, wat echt niet oké is! Praat hierover met of je ouders, of iemand op school. Een leerkracht/mentor, een directielid. Zo kan het niet verder, echt niet. Het probleem negeren zal weinig doen vermoed ik. Praat erover met een volwassene.

succes!

Reageer