Vraag

Pesten hierdoor geen zin in leven

  • 20 March 2017
  • 6 reacties
  • 465 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik word weeral gepest dit is nu al 6-7 jaar aan de gang in het begin kon ik er nog een beetje tegen en trok ik er me niets van aan maar sinds ik in het middelbaar kwam is het heel erg geworden ik heb geen zin meer om te leven ik heb al met clb leerkrachten ouders gepraat alles heeft het een tijdje opgelost maar het komt terug nu dit jaar ben ik van richting veranderd omdat ik slechte punten had (dit is gewoon door mezelf) nu in de nieuwe richting dus andere klas voel ik me niet meer thuis ik stink volgens iedereen terwijl ik goed op mijn hygiëne let. Soms spuiten ze zelfs deo met overvloed naar mij omdat ik dan stink volgens hen. Ik probeer mij te beheersen wat niet altijd lukt ik ben na enkele andere dingen naar voor gegaan (secretariaat waar clb enzo zit) ik heb gebabeld maar nu heeft de leerkracht(klastitularis) gedreigd om niemand meer aan zijn keuzewerkstuk voort te laten werken als er nog is ruzie is. Er zijn onschuldigen in de klas maar ja.... ik heb er deels voor gezorgd dat iemand met gedragscontract is weggestuurd door ook te gaan babellen.... het ging 4weken goed en rara het begon weer ik ben nu al een volledige maand alles weer aan het opproppen hierdoor heb ik geen zin meer om te studeren dus ik dacht spieken beste oplossing om nog iets van deftige puntne te halen maar dit liep niet goed af 0/15()
Ik begin nu wel te twijfelen wat ik hier nog doe op de wereld ik weet zelfmoord is niet de oplossing ik heb nog een kleinere broer enzo ik wil mijn familie dit niet aandoen maar ik zie niet echt een oplossing. Ik heb ook iets waardoor ik met alles moet prutsen ik moet mijn vingers bezig houden want anders wordbik zo wat gek dit stoort de mensen in de klas (vooral de pesters) ik kan er niets aan doen ze dreigen dan mij te gaan kloppen enzo en neersteken ik zeg altijd kom dan maar je doet maar wat je wilt maar dit doen ze ni nu mijn vraag is wat kan ik verder nog doen dan babelen met clb ouders leerkrachten
Wat vinden ze leuk aan pesten waarom mij en niet iemand anders (liever niemand maar je weet wel wat ik hiermee bedoel)


Met vriendelijke groeten
Gianni
Bedankt als jullie me willen helpen ik weet echt niet wat te doen

6 reacties

Ik snap precies hoe jij je voelt . Hoe jij aan zelfmoord denkt is echt erg ik zelf heb altijd die gedachtes die rondom mijn gedachtes gaan. Maar mensen die zulke dingen bij jou doen zijn laf . ze hebben niks te doen om iemand zwart te maken enigste waar hun aandenken is dat het zogenaamd stoer is om te doen . Wat ik wil zeggen is pleeg geen zelfmoord om die lafaards want als jij dat doet dan betekent het dat jij hebt verloren en hun jou hebben gepakt waar ze jou pakken wouden. Dus pleeg geen zelfmoord omdat probeer het te negeren of praat er met je ouders over zelfmoord is nooit de oplossing . En als het niet stopt zeg het tegen een vetrouwingspersoon op school diegene kan jou daar dan mee helpen .
Ik begrijp je helemaal het licht niet aan jou die pesters hebben een geheim (het gaat niet goed thuis of andere reden)die ze willen verbergen en daarom pesten ze om niks te laten merken aan hun vrienden. (Zo heb ik het een keer gehoord op school) maar zelfmoord is niet de oplossing, je doet daar meer mensen mee pijn dan dat er mensen blij mee worden (zelfs de pesters doe je pijn (het klinkt raar maar is waar))
De beste oplossing is om naar een vertouwings persoon te gaan op school en mischien kan die je verder helpen.
Beste Jgianni,
Wat vervelend al dat gepest. Ik heb gelezen dat je er al veel tegen hebt geprobeerd te doen. Dus ik kan niet zeggen praat met je ouders of leraren. Als je het in deze klas/ op deze school niet leuk hebt is het misschien een idee om naar een andere school te gaan en daar wat aansluiting te zoeken en nieuwe vrienden te maken! Weet ook dat zelfmoord nooit de oplossing is, hooguit een uitweg... Je bent nog jong en er ligt een mooie toekomst voor je, je moet hem alleen nog ontdekken!!! Ik hoop dat je er over heen komt. Xxx
Hey Gianni,

Echt een vervelende situatie waar je inzit. Ik maak hem nu ook op dit moment mee.
Maar ik heb er een lijn onder getrokken en heb me ingeschreven op een andere school.
Je moet op zoek gaan wat je blij en gelukkig maakt.
En laat de mening van anderen naast je.
Doe jezelf geen dingen aan. Want je kwetst de mensen rond u ook. Hoe moeilijk het ook is, je zal hier wel bovenop komen!

Gr. Het Anonieme Meisje x
Badge

Ik snap dat het heel lastig is (ik ben zelf ook gepest). Maar zelfmoord plegen is nooit de oplossing! Focus je vooral op de leuke dingen. En praat er veel over. En onthoud! Het ligt niet aan jou! Het ligt aan die pesters die waarschijnlijk zelf onzeker zijn. 

XanoniemXX, waarom reageer je nu nog op dit? Het is al 2 jaar geleden en de TS reageert trouwens niet.

-Dr8gon99

Reageer