Pesten gaat door:((

  • 26 January 2023
  • 9 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hi, ik word sinds groep 6 gepest, (zit nu in de derde). het blijft elke keer maar door gaan:( nu zijn ze ook gaan duwen en ze schelden met zeer lelijke dingen. Ik weet niet meer wat ik moet doen :(( Help


9 reacties

Yo @Anoniempje4956 !

Wat enorm naar om te lezen...En al zo lang😥

Wat zeggen ze precies tegen je?Ik wil niet naar doen tegen je, maar is er iets waarin jij opvalt?Het zou niet moeten, maar als kinderen opvallen, gaan die klootzakken die eerder pesten...Helaas!

Verder al met vrienden, ouders, mentor over gehad?

En bedenk, het ligt eigenlijk altijd aan hun, niet aan jou.Die gasten zijn gwn onzeker.

Sterkte gewenst.

Reputatie 3
Badge +1

ze zeggen tegen me dat ik een groote mpc ben, dat mijn moeder me slaat( wat niet waar is) dat ik lelijk ben en stink en dat niemand mij mag. ik val niet op, wel vinden die mensen het raar aan mij dat ik mijn huiswerk af heb. ik heb het met mijn ouders en mentor bespproken, maar helpt niet echt

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

het is handig om aan je mentor te vertellen, met iemand erover praten:)

Groetjes<3

Reputatie 3
Badge +1

Mijn mentor weet niet alles wel een klein beetje , ik durf het niet te vertellen omdat ik vroeger ( vorig jaar) heel erg lang voor kkr snitch uitgemaakt ben. ik ben bang dat ze dat weer gaan doen. 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

Probeer eerst gewoon te negeren en als dat niet lukt dan kun je nog misschien op een vechtsport gaan of imposante houdingen oefenen ofzo

Gr. pi.anom

Reputatie 3
Badge +1

Negeren lukt niet, ik heb ook al een curcus kickboxen gevolgd. jammer dat ik dat op school niet echt kan gebruiken

@Anoniempje4956 ,

Ik ben ook wel eens npc genoemd.Maar zie dit zelf niet als pesten.Onderling word gewoon wel eens zo gedaan, in mijn klas is dat wel normaal.Al doet ik t zelf niet.Maar bij jou is dit uiteraard anders.

Ook met vrienden al eens over gehad?Liefst vrienden buiten school, weet je zeker dat het niet bij de pesters terecht .Al zouden goede vrienden dit natuurlijk in vertrouwen moeten hebben.

Reputatie 3
Badge +1

ik heb geen vrienden op schooo en de vrienden buiten school vinden dat de gepeste het zelf doet

Reputatie 5
Badge +4

ga kijken of er andere wel leuke scholen in de buurt zijn of als de andere klassen wel aardig zijn proberen of je naar een andere klas kan

 

Reageer