pesten door bff


  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wordt 3 jaar gepest door me bff wat moet ik doen

12 reacties

(Je moet zeggen dat ze je bff niet meer is. Dan word je niet meer gepest door je bff.)

 

Als het je bff is dan weet je waarschijnlijk heel veel van haar. Doe is een keertje slecht en maak haar daar mee kapot. en doe dan aardig weer tegen elkaar en maak het goed.

Als het je echte vriendin was had ze jou nooit zo behandeld.
Reputatie 1
Badge +1
.. Waarom is 't je BFF als ze je pest?
Badge
Hey...

Lieve schat je kan niet met iemand bff zijn als die jou pest!

Ik zou als ik jou was met je ouders of leerkracht er mee praten. Ik bedoel maar... Jij en iedereen op deze wereld hoort een fijn leven te hebben zonder angsten.

Praat er over!

Xoxo//Anoniemmeisje//
ik wordt 3 jaar gepest door me bff wat moet ik doen
Gewoon zeggen dat ze een kech is en der gwn slaan en anders gwn negeren en overal blokkeren had ik ook
Hey het is heel erg. maar ga dit onmiddelijk tegen je ouders en tegen je docent zeggen, ook al vind je het eng, maar dat is beter dan dat je straks een depressie krijgt. En als die gene jouw daarmee getreiterd heeft ik ga je een pak rammel geven of wat dan ook van te voren. ga dan meteen naar je mentor en zeg dat die gene jouw heeft bedreigd en vraag aan haar wat je kunt doen als diegene jouw hiermee heeft bedreigd
En als je gepest wordt, Dan IS DIT nooit NOoit jouw schuld. en ga aub er niet mee rondlopen,
Mensen die pesten zijn vroeger ook gepest.

groetjes en sterkte,
Wat stom zeg dat je (zogenaamde) bff je gaat pesten enzo, want je verdient hem/haar niet als je bff.

Je kan tegen zijn/haar ouders toe gaan en zeggen wat er is gebeurd waarom je bff pest.
Wel op een dag dat hij of zij (je bff) niet thuis is.

DAT IS tenminste een optie om te melden aan de auders van je (zogenaamde) bed.

Dit is meer de enige optie die ik kan bedenken.
Sorry, meer kan ik niet bedenken.

Misschien heb je een beetje aan dit AnOnle.

Suc6 veder.

Bff bedoelde ik
bff? ze pest je ik zou met haar praten miss word er vaak ruzie gemaakt bij haar en voelt ze zich rot en kan ze zich niet inhouden enzo het kan van alles zijn dus praat met haar

zo nee dan is het toch geen bff als ik het samenvat


Groetjes en sterkte van S
Wat stom zeg dat je (zogenaamde) bff je gaat pesten enzo, want je verdient hem/haar niet als je bff.

Je kan tegen zijn/haar ouders toe gaan en zeggen wat er is gebeurd waarom je bff pest.
Wel op een dag dat hij of zij (je bff) niet thuis is.

DAT IS tenminste een optie om te melden aan de auders van je (zogenaamde) bed.

Dit is meer de enige optie die ik kan bedenken.
Sorry, meer kan ik niet bedenken.

Misschien heb je een beetje aan dit AnOnle.

Suc6 veder.
Hoi,
Wat erg dat je gepest wordt.

Volgensmij klopt er hier een ding niet; dat persoon is jouw 'bff'.
Zo'n persoon hoort jouw bff echter niet te zijn, dat verdien je niet. Een bff doet dit soort dingen niet.

Ik zou er met iemand over praten. Het liefst met een volwassene. Bijvoorbeeld je ouders, of je juf, meester of mentor.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
Mij ~ xx
Hoi

Zoals AnOnleMer2019 zei, lijkt het me goed om met je bff te bespreken hoe het pestgedrag bij jou overkomt. Het verbaast me dat je bff het als goede vriend nodig vindt om je te pesten.

Als je vermoedt dat je bff niet van plan is zich fijner te gedragen naar jou toe, lijkt het me verstandig om na te gaan of de energie die je investeert in jullie vriendschap, het wel waard is. Nieuwe mensen leren kennen en uitkijken naar vrienden die je correct zullen behandelen, lijkt me een goed plan.

Groetjes
Kenshin
Hey,

wat vervelend dat je gepest wordt.

Hoe kan je bff je bff zijn als je er heel de tijd door wordt gepest? Als het echt je bff is ze ik het er met hem/haar over hebben en dan neem ik aan dat hij/zij dan begrip toont en ermee probeert te stoppen. Zo niet, dan zou ik als ik jou was een ander bff zoeken die je niet pest.


Met vriendelijke groet,

Reageer