Vraag

pesten

  • 20 December 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heu, ik zal maar even met de deur in huis vallen  ik ben nu 15 en werd vroeger al veel gepest omdat ik zo m'n probleempjes had en dat ging door tot ongeveer mijn 8/9e maar sinds ik 3 jaar geleden ben begonnen op de middelbare komt het pesten steeds weer terug het begon echt eigenlijk heel onschuldig maar het word nu wel weer steeds meer maar het stomme ( ik zal mijn taalgebruik even netjes houden😉) is nog dat het mijn “vrienden” zijn die me nu aan het pesten zijn ik ben  door wat er vroeger allemaal is gebeurd wel veel zelfverzekerder geworden dus nu durf ik het ook te zeggen dat ze d'r mee moeten kappen maar ja dan luisteren ze weer niet en ben ik weer onzichtbaar en hun zeggen ook wel leuk altijd dat ik bij hun kan komen met mijn problemen enzovoort maar ja zoals je al kunt raden interesseert ze dan geen drol natuurlijk ik zal het niet langer maken als dit😅 en ik was het bijna vergeten te zeggen maar het zijn verschillende mensen ( dus niet in een groepje) en ze komen ook allemaal met een ander onderwerp om het zo maar ff te noemen
 

Nouja fijne dag verder👋
 

Don't forget you look fabulous today😍!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heey

echt vervelend man!

Irri dat ze niet gewoon luisteren als jij aangeeft dat ze moeten stoppen. Ik zou dit wel blijven doen, misschien hebben ze op een gegeven moment wel door dat je het niet leuk vindt.

Je kan er misschien ook met iemand over praten. Bijvoorbeeld je ouders, mentor, ander persoon dat je vertrouwd. Miss kan hij/zij met je vrienden praten of heeft hij/zij een goed idee wat je zou kunnen doen.

succes

 

joeeeee

Reageer