pesten

  • 24 July 2020
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ja ik weet niet waar ik moet beginnen.

2 jaar geleden begon het allemaal , ik werd gepest.

Iedereen keerde zich tegen me en was nergens op straat meer alleen veilig. Ik werd bedreigd met steekwapen.  En hierdoor ben ik erg in mijn eetstoornis beland.door de trauma.

Daarna moest ik weer terug naar school n begon alles weer overnieuw. Het is teveel om uit te leggen maar ze hebben me leven verziekt.

Uiteindelijk is mijn ex die toen nog mijn vriend was tegen mij gaan keren door hun.

En ja toen was ik geslaagd . Van school af.

Ik was zo blij dag ik dat hoorde en dat zonder examen te doen zonder corona.

Was zo blij dat ik weer overnieuw kon beginnen .

Maar nee , het was letterlijk de stilte voor de storm.

Het ging uit met me vriend en dingen werden steeds vreemder. Er probeerde iemand op mijn Google account te komen met zijn telefoon en hij wist alleen de wachtwoord.

Daarna werd ik gebeld door 3 mensen van het groepje dat pest.

En daarna ben ik door iemand geappt met sexuele opmerkingen en dreigingen /stalking.

Ik weet eigenlijk 100 procent zeker dat mijn ex er achter zit maar hij zegt van niet.

Maar als ik kijk hoe doe persoon typt zo typte mijn ex ook.  En alleen mijn ex had inkijkfotos.

 

Ja dom . Ik weet het vind het stom. En toen was er een jongen op insta . En ja die klonk ook precies het zelfde met typen als me ex . Dar was gewoon echt eng.

Uiteindelijk heb ik een stemopname gevraagd en zijn stem kwam precies goed over als die persoon die me toen geappt en gebeld had met sexsitsche opmerkingen.

Toevallig vind je niet ?

Ja . Ik weet niet wat ik er mee moet.

Ik durf niet meer alleen over straat,  de politie kan er helemaal niks mee.

Ik ben heel erg bang.


1 reactie

Hallo Louise :)

Je kunt wellicht met iemand te praten die je vertrouwd zoals je ouders of familieleden. Je kunt ook anoniem met De Kindertelefoon voor advies praten/chatten.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze je neersteken want ze kunnen daarvoor forse gevangenisstraffen ontvangen (Vaak jaren, soms zelfs 10-30 jaar) en dat is ze vast niet waard. Ze willen dat je bang wordt dan maar ik denk niet dat ze het durven om je neer te steken.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet fijn vindt en gewoon hun negeren.

-TheMightySlayer <3

Reageer