Vraag

Pesten..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Zoals ik al in mijn 1e topic zei word ik gepest

Ze zeggen nog steeds die nare dingen zoals: kkr hoer, negerin, stinkdier, kech zulke dingen

Ik heb laatst een gesprek gehad via school met een wijkagent die heeft gezegt dat de jongens sorry moeten zeggen..
Dat was denk ik 2 maanden geleden dat ik dat gesprek had..
Maar ze hebben nog geen sorry gezegt en ze zijn zelfs nog niet gestopt

Laatst kwam ik er nog 1 tegen bij de supermarkt hij stond daar met zn vrienden en volgens mij riep hij mij maar ik had oortjes in wat ik altijd doe als ik hun zie zodat ik ze niet eens kan horen door de muziek? maar ik hoorde daarna wel dat hij kkr hoer zei dat moet hij wel heel hard gezegt hebben anders kon k het zeker niet horen..

Deze jongen heeft mij al heel vaak ook pussy genoemd enzo via dm op instagram omdat hun vaak zeiden om het ergens uit te praten en dan een bepaalde tijd maar ik ben nooit echt gegaan omdt vriendinnen van mij ook zeiden dat ze echt niet te vertrouwen zijn en als ik ga ik zeker niet alleen moet gaan
Ook zijn ze vaak bij mijn huis aan de deur geweest het stomme is dat er 1 wel wistin welke straat woonde maar niet op welke nummer en dat wisten ze toen omdt ik buiten was met mn kleine zusje en hun kwamen toen naar mijn huis en dan gingen ze de heletijd rondjes fietsen

Op school is er steeds een gesprek met de teamleider wat eigenlijk niet echt helpt want ze blijven gewoon doorgaan
En bij dat gesprek als ik dan mijn kant van het verhaal vertel zeggen hun van dat is niet waar of van dat herken ik niet of misschien dat zij langsliep ofzo en dacht dat we het tegen/over haar hadden

Ik word ook vaak anoniem gebeld en ja ik snap al wat jullie denken dat kan inderdaad iedereen zijn maar t valt mij op dat het vaak rond de zelfde tijd is
Dus bijv maandag word ik dan rond half 9 s’ avonds gebeld en dan donderdag weer rond die tijd

Ik word het echt ff helemaal zat nu t is al aan de gang sinds we in de 1e zaten en het is nou nog niet gestopt (ik zit nu in de 3e..)

K weet echt ff niet meer wat ik moet doen..

Groetjess xx

10 reacties

Ben je een meisje of jongen?
Weet je waarom ze zulke nare dingen zeggen anders zou ik als je een oudere broer of zus hebt met hun gaan praten met je broer/zus erbij En anders naar hun moeder met jouw moeder gaan en er over praten of naar je mentor directrice gaan
Hey,
Pesten is nogal moeilijk op te lossen. Ik zou met de KT gaan chatten. De mensen die daar zitten, hebben er wat meer verstand van dan wij en zij kunnen je denk ik ook beter helpen, want dit moet echt stoppen.
Jonah
Ik ben een meisje en ik ben al een keer met mn stiefzus geweest maar toen kwamen zij niet
Misschien kun je wat bewijs verzamelen, zodat zij zich niet meer kunnen verschuilen achter leugens.
Die berichten in je DM kunnen werken, maar misschien helpt het ook als andere mensen hun versie van het verhaal delen.
Ik ben al met bewijs naar mn mentor geweest ook had mn moeder een mail gedaan naar de teamleider en ze hebben me geblokt op instagram nu
Heyy,

Zoals ik al zei in mn vorige topic word ik dus nog steeds gepest..

Het zijn btw 4 jongens en ze wonen allemaal in het zelfde dorp als mij

Ze zeggen nog steeds die vervelende dingen tegen mij en laatst zei er 1 nog dat ie stopt maar die is dus gwn helemaal niet gestopt want hij zei maandag nog kkr hoer tegen me bij de supermarkt in ons dorp

3 van de 4 jongens zitten bij mij op school en 1 zat vorig jaar bij mij in de klas maar die is nou naar pro en dus naar een andere school dus daar heb ik opzich geen laat meer van want die zie k gelukkig niet vaak meer

Maar die andere 3 wel want die zitten bij mij op school en ik zie hun wel vaak in het dorp (bus of supermarkt of andere plekken)

Van de zomer bijvoorbeeld kwam ik hun vaak tegen in een speeltuin waar zij dus vaak rondhangen en ik was daar met mijn vader en zusje
Dus ik zag er 1 aankomen fietsen dus ik stond op en ging weg met mn vader en zusje naar de skatebaan die wat verder in de speeltuin staat en mn zusje gilde omdt ze van de skatebaan af ging en ik hoorde die jongens haar toen nadoen dat ze gilde

Ook zijn ze vaak langs mijn huis gekomen en een keer was ik alleen thuis met mn zusje en we waren buiten omdat het lekker weer was en mn zusje ging naar de speeltuin die we aan het eind van ons straat hebben en zij fietsten steeds langs enzo maar toen gingen ze dus ook naar dat speeltuintje waar mijn zusje dus ook was en mn zusje kwam meteen naar mij toe en toen dacht ik dat die jongens miss wat gezegt/gedaan hadden maar ze zei niks dus ik ben toen ff naar binnen gegaan en toen gingen doe jongens weer de heletijd langs fietsen en drna moest ik naar de winkel omdt ik wat moest halen van mn moeder dus die jongens waren er nog steeds en toen ik dus richting de winkel liep kwamen zij opeens ook en toen heb ik ze verder niet meer gezien daarna maar ze zeiden wel weer kkr hoer

Een andere keer liep ik met mijn zusje langs die speeltuin met die skatebaan dus en daar heb je dus een dijk langs en daar liep ik met mn zusje en zij zeiden toen van daar heb je die weer en toen gingen ze met appels ofzo iets gooien naar mij en mn zusje nou ik weet best dat die mij moesten raken maar dat gebeurde niet maar 1 appel raakte wel mijn zusje en die had toen wel een beetje pijn omdat ze hard gooiden dus hij kwam hard aan
We liepen al die tijd gwn verder en zij kwamen ons toen achterna en toen liepen we via een andere kant van de speeltuin naar huis en toen kwamen ze daar heen en zeiden ze weer die dingen zoals kkr hoer enzo en gingen ze mij filmen en die stuurden ze dan in een groep die zij hadden gemaakt op instagram (die video kan ik nog steeds terugvinden)

Net voor de kerstvakantie nog hadden ze weer een groep gemaakt via instagram en zeiden ze steeds dat ik moest komen enzo dus bijv bij de winkel of bij mij gwn maar ik zei steeds nee want ik was alleen met mn zusje en ik ga zkr niet naar hun met mn zusje

Ook zeiden ze toen dat ik zelfmoord moest plegen en dood moest gaan enzo daar werd k echt verdrietig over

Ik had dat toen aan mn moeder laten zien en ze zeiden precies op dat moment om naar buiten te komen want ze stonde dus in het speeltuintje dat aan het eind van mijn straat is en mijn moeder zag dat toen en ging dr heen en heeft hun toen aangesproken en die zelfde avond moest ik naar de winkel van mn moeder om wat te halen en toen zag ik die moeder van een van die jongens en die keek de heletijd naar mij toen ik bij de kassa stond
En toen k dus klaar was in de winkel en weer terug naar huis ging kwam die moeder van die jongen dus en op een pleintje waar ik toen net liep kwam zij aangereden en stopte ze en zij ze van jou moeder heeft mijn zoon en zn vrienden aangesproken om hun gedrag en mou wil ik ook ff wat tegen jou zeggen en toen zei ze dat ik uit die jongen zn buurt moet blijven enzo maar ik denk eerder dat het andersom moet zijn want ik doe niks en zij schelden mij gwn uit voor kkr hoer, neger enzo

Soms heb k echt gwn zin om naar die jongens toe te lopen en gwn iets ergs te zegge of te doen waardoor ze gwn hub smoel is een keer gaan houden want ik word het nou gwn echt zat
T is al aan de gang sinds ergens in de 1e klas van de middelbare en nou zit ik in de 3e klas en ben k nog niet van ze af

K heb zelfs geprobeerd vorig jaar om gwn naar een andere school te gaan maar dat kon niet
Zelf heb ik wel eens gedacht aan zelfmoord?

Ik word t echt helemaal zat nou? ze stoppen ook echt gwn niet
En ik weet echt niet meer wat ik nou nog zou kunnen doen..

Groetjes xx
Hallo eshaa,

Wat erg dat ze je op zo’n manier pesten!
Weet je waarom ze je pesten?
Is het misschien discriminatie?

Maar wat je vooral niet moet doen is echt zelfmoord plegen.
Want het zijn gewoon domme pesters die jou weg willen werken.

Heb je al nagedacht aan negeren, dat kan misschien een optie zijn.
Als ik je verhaal goed lees gebruiken ze bijna helemaal geen geweld.
Een appel gooien kan wel pijnlijk zijn, maar dan kan je inderdaad weglopen.
Ik vind dat je goede beslissingen hebt genomen.

Misschien kan je naar de moeder van de pester gaan en het verhaal uitleggen.
Ik raad je dit niet aan als het is vanwege discriminatie.
Want dan sporen de ouders van de pesters ook vaak echt niet.

Verder weet ik het ook niet,
Ik hoop dat je verder komt met de tips van anderen :)

Groetjes lemac
Heb je mischiem vrienden in je buurt als je met 2 andere vrienden van je loopt naar buiten dan ben je in de meerder heid en ja dan is het een beetje moeilijker voor hun om wat te doen
Hoi
Ik ben zelf 8 jaar gepest en het beste is echt praten met familie is het beste denk ik. Misch desnoods een kinderpsycholog. Ik heb uiteindelijk wraak genomen( heel hard geslagen nadat iemand mij geslagen had) dus zorg dat je er optijd bij komt!!! Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Hoe pussy ben je als je met ze 4eren een meid gaat pesten je kan er een in elkaar slaan als je dat lukt dan word hij waarschijnlijk gepest door zn vrienden dat hij gemept is door een meisje

Reageer