Oranje haarkleur

  • 2 March 2013
  • 16 reacties
  • 1561 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi!

Ik heb een oranje haarkleur en op straat word ik vaak uitgescholden als cheenger (ik weet niet hoe je het spelt)
Dat vind ik erg vervelend en ik zit er aan te denken om mijn haar te laten verven.  (eigenlijk mag dat niet van mijn moeder)

Wat moet ik doen?

Xxx

16 reacties

Hee,

Ik heb ook rood haar en word dus ook uitgescholden voor ginger. Je moet je haar niet verven, zeker niet als t niet mag van je moeder! Dan krijg je echt problemen met haar en ik denk niet dat je dat wilt.. Ik word al bijna niet meer uitgescholden voor ginger omdat ik vaak iets terugzeg. Dus bij blonde mensen; dom blondje en bij Marokanen gwn Marokaan. Het is best lullig dat weet ik, maar ze houden er wel mee op en het is net zo lullig om ons voor ginger uit te schelden als dat wij hun uitschelden voor bijv Marrokaan.
En echt, er zijn zoveel mensen die jaloers zijn op jouw haar! Er was in Woerden (provincie Utrecht) zelfs een expositie over roodharige mensen uit Woerden!! (Daar heb ik aan meegedaan :)) En heb jij ooit een expositie gezien over mensen met bruin haar? Ik niet! 😉
Ik vind oranje haar echt heel leuk.
ik wil het ook verven maar dat kan niet met mijn haar want dat zou heel raar staan bij mijn gezicht.
Je moet het echt niet gaan verven omdat je er mee uitgescholden word.
Ik bedoel maar ik ben blond en ik trek met ook niks aan van al die domme blondjes grappen.
En als je het gaat verven laat je zien dat je je er iets van aantrekt.
Mensen kunnen er gewoon niet tegen als ze iets graag willen maar het niet hebben.
zoals mensen die zwart haar hebben.
Vooral rode kleren staan heel leuk bij oranje haar. 
maak er je voordeel mee dat je oranje haar hebt.
@Sterre2298

Nee ik heb ook nog niet met bruin haar gezien  ;-)

Maar wat vooral het probleem is ik wil er wel iets van zeggen maar ik durf het niet omdat ik nogal verlegen en jonger ben als hen.
Als ik dan iets wil zeggen komt er niks uit.

😞
Hee,

Ik heb ook rood haar en word dus ook uitgescholden voor ginger. Je moet je haar niet verven, zeker niet als t niet mag van je moeder! Dan krijg je echt problemen met haar en ik denk niet dat je dat wilt.. Ik word al bijna niet meer uitgescholden voor ginger omdat ik vaak iets terugzeg. Dus bij blonde mensen; dom blondje en bij Marokanen gwn Marokaan. Het is best lullig dat weet ik, maar ze houden er wel mee op en het is net zo lullig om ons voor ginger uit te schelden als dat wij hun uitschelden voor bijv Marrokaan.
En echt, er zijn zoveel mensen die jaloers zijn op jouw haar! Er was in Woerden (provincie Utrecht) zelfs een expositie over roodharige mensen uit Woerden!! (Daar heb ik aan meegedaan :)) En heb jij ooit een expositie gezien over mensen met bruin haar? Ik niet! ;)


Marrokanen uit gaan schelden voor Marrokaan is het domste wat je kan doen, heb ik ook eens gedaan, toen ik later naar een disco ging stonden er 30 marrokanen voor me en werd ik geklapt.. Slecht idee dus.
Maar je moet je haar niet gaan verven.. Ik vind rood haar leuk, er zit ook een meisje bij mij in de klas en ik vind haar hartstikke knap, zij is ook een 'ginger'. Maar je bent zo geboren en je kan er niks aan doen, dus gewoon niks van andere mensen aan trekken.
Ik heb een soort haarkleur die bruin, blond, oranje, rood, en zelfs soms zwart genoemd word. Ik ben vaak gegingerclaimd ( dat is als iemand een ginger ziet dat je dan iemand mag slaan)  soms verdedigde iemand me en soms niet. Ik had toen lang haar maar nu het kort is , word ik bijna nooit meer ginger genoemd maar heb ik nog steeds een beetje oranje.
Maar je moet jezelf niet veranderen voor anderen . Dus ik zou het lekker rood houden

(RED POWER)
Thnx allemaal!
ik oranje rood haar echt super leuk bij mensen staan ik wou dat ik het ook had!! dan had ik iets aparts aan mijn haar en niet gewoon saai bruin. dat ze voor ginger uitschelden is gewoon stoer doen de meeste mensen zijn gewoon jaloers ik wouw dat ik ook zulk haar had wees er trots op de kleur gaat waarschijnlijk uitsterven
xx iemand die dat haar echt geweldig vind!!
Nee joh, niet doen! Ik vind meiden met rood haar persoonlijk meestal heel knap dus jou waarschijnlijk ook. En btw je moet juist trots zijn op je rode haar, niet veel mensen hebben dat.
Hoi hoi!

Ik heb een oranje haarkleur en op straat word ik vaak uitgescholden als cheenger (ik weet niet hoe je het spelt)
Dat vind ik erg vervelend en ik zit er aan te denken om mijn haar te laten verven.  (eigenlijk mag dat niet van mijn moeder)

Wat moet ik doen?


Rood haar is zo gaaf! Ik heb een roodharige vriendin(gwn vriendinnen), en ik vind haar echt superknap. Hartstikke jaloers. Maak je geen zorgen.
Xxx
Reputatie 3
Badge +8
Gewoon negeren die mensen, laat het van je afglijden. Dan heb je er ook geen last van als iemand je weer eens ‘ginger’ noemt, want het gaat gewoon weer uit het andere oor.

Als je namelijk iets terug zegt, hebben zij juist wat ze willen. Ze hebben je gekwetst. Ook al helpt het wel. Dan moet je bij elke keer dat je het hoort energie erin gaan steken. Als je het leert te negeren en langs je heen laat gaan ben je er zo vanaf.

Bovendien is oranje/rood haar hebben helemaal niet gek. Het is juist speciaal. En je kunt je haar wel verven, maar dat moet je alleen doen als je het zelf wilt. En niet omdat andere mensen je uitschelden om je haar.
Hoi hoi!

Ik heb een oranje haarkleur en op straat word ik vaak uitgescholden als cheenger (ik weet niet hoe je het spelt)
Dat vind ik erg vervelend en ik zit er aan te denken om mijn haar te laten verven.  (eigenlijk mag dat niet van mijn moeder)

Wat moet ik doen?

Xxx





Je hoort het veel vaker, dat mensen worden aangesproken als ginger, maar echt wees niet bang het gaat erom wat jij mooi vind, niet de rest. 😳
He het is een beetje laat maar wat ik wil zeggen is: ik heb zelf ook een oranje achtige gloed in m'n haar en ze schelden mij ook uit voor Ginger maar ik ben er trots op dat ik een andere haar kleur heb want wist je dat maar 2% van de wereld bevolking die haarkleur heeft en het is heel erg uniek je moet er trots op zijn dat je iets unieker bent dan de rest laat die haters maar praten stiekem zijn ze allemaal jaloers xx
Hoi, Ik heb ook oranje haren en ben vroeger ook altijd uitgescholden voor ginger. Eerst vond ik dit niet leuk, maar later dacht ik bij mezelf: 'laat het toch zitten'
De mensen die je zo noemen zijn gewoon jaloers omdat wij zo'n mooie haarkleur hebben!??
Hey,
Oranje haar is mijn favoriete kleur haar. Ik ben een brunette. “Ginger” kun je beschouwen als een scheldwoord, maar neem het positief! Gingers zijn maar max 2% van de bevolking (ik weet het niet precies maar heb dit ergens gelezen) Ze zijn als diamanten. Super mooi en super zeldzaam. Ja, als je oranje haar hebt trek je vaak de aandacht maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn!
Badge +1
Mijn is blauw, ginger is niet zo erg want dat betekent rosse het gaat erom voel jij je goed en er zal altijd wel iemand zijn die erop valt ik vind rood harige meiden mooi met die schattige sproetjes

Reageer